معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

افشای تصویر ابلاغیه نظام وظیفه

تصویر اصل این ابلاغیه که قبلا روزنامه تهران امروز نیز به آن اشاره ای کرده بود را در وبلاگ همکار ببینید:
http://ghadovazn.blogspot.com/2007/05/blog-post_04.html

ظاهرا مطابق این بخشنامه برخی از کارت ها بدون چون و چرا ابطال گشته اند و سایر کارت ها نیز محکوم به بررسی مجدد شده اند.

اگر بتوانیم اصل بخشنامه ستاد کل نیرو های مسلح (یعنی بخشنامه شماره 33/11/708/م/4/ن مورخه 20/7/85) که منجر به صدور این ابلاغیه شده است را به دست آوریم، جزئیات بیشتری از ماجرا روشن خواهد شد.

نظرات 34 + ارسال نظر
حسین شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ

ما که گیج شدیم
در متن نامه آمده است که معاف شدگان از تاریخ ۱۸/۷/۸۴ به بعد معافیتشان باطل می شود که خدا را شکر اگر اینگونه باشد بنده و احتمالا خیلی از دوستان جزء این گروه نیستیم ولی در رونوشت نامه آمده است که مسئولین مربوطه مشخصات کسانی را که از آغاز این طرح یعنی مهر ۸۲ تا مهر ۸۴ معاف شده اند را به ستاد کل بدهد اگر میشه یک شفاف سازی بکنید که منظور از این دو دستور چیست؟
البته یک وقت سوء تفاهم نشه انشاءالله تیر نظام وظیفه به سنگ بخورد و کارشان نتیجه ندهد و همه عزیزان معافیتشان باقی بماند متشکرم

سینا شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ

باب با بی خیال
موضوع تموم شده چرا بیخود شلوغش می کنین
با این کار بیشتر انگولکش می کنین و یه چیزی از توش در میاد
به زندگیتون برسین بابا

[ بدون نام ] شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ق.ظ

با عرض سلام خدمت دوستان
با پیگیری از طریق دادگستری استان اصفهان متوجه شدم تمامی دوستان از تمامی شهرها می توانند بدون مراجعه حضوری (تهران) از طریق پست منطقه خود با مبلغ 50 تومان فرم شکایت دیوان را دریافت و ضمن پر کردن آن و ایراد ادله و ... و با باطل کردن تمبر در دادگستری شهر محل سکونت بصورت پستی شکایت خود را به دیوان ارسال نمایند.
بنده همین امروز فرم مربوطه را از پست (نشاط اصفهان) دریافت کردم.

برادر عزیز مسئول وبلاگ لطفا اطلاع رسانی فرمایید.

علی شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ق.ظ

;کسی خبر داره که ممنوع الخروج هستیم یا نه؟

[ بدون نام ] شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ

با سلام خدمت دوست عزیزی که مطلب کامل و جامعی در خصوص دفاعیات جمع آوری نمو ده اند.

خب مطلب دیگری به ذهن بنده خطور نمود که با توجه به تصویر نامه 20/7/85 و این سند می توان از ان استفاده نمود:

در ماده 43 قانون خدمت وظیفه عمومی به صراحت ذکر شده است در صورتیکه رییس اداره وظیفه عمومی به نحوی اطمینان حاصل نماید.....

با توجه به سند افشا شده در خصوص این بخشنامه داخلی(از دوستان عزیزی که در تهیه این سند تلاش کرده اند ممنونیم چون بنده با هزار ترفند می خواستم این سند را از نظام وظیفه اصفهان دریافت کنم که اقایان در نهایت گفتند این سند داخلی بوده و نمیتوان انتشار داد!)در این مورد بخصوص ستاد کل نیروهای مسلح و نه رییس اداره وظیفه تصمیم اولیه به این اقدام را گرفته است و اقدام رییس نظام وظیفه بر حسب دستور ستاد کل و اجرای بند 43 کاملا غیر قانونی می باشد.

البته در تمامی این دلایل ذکر شده حتی پی دی اف اصلاح شده می توان راه فراری برای ستاد کل در نظر گرفت.

موارد به شرح ذیل اعلام میگردد:
مورد 1-طبق ماده 43 قابل رد شدن است.
مورد 2-به هیچ وجه حکم کلی صادر نمی شود و مشمولان فی نفسه و به تنهایی معاینه شده و به خدمت اعزام می گردند.
مورد3-طبق ماده 43 قابل رد شدن می باشد.
مورد4-در ماده 43 ذکر شده مضاف بر اینکه لغو معافیت بر عهده شورایعالی پزشکی می باشد و نه هیات بدوی.
مورد5-رییس نظام وظیفه مطمئن شده که خلاف ایین نامه رفتار شده.
مورد6-معافیت پزشکی مشمول افرادی است که بیماری صعب العلاج دارند.البته این مورد را می توان کمی به ان استناد نمود ولی خالی از اشکال نیست.
مورد7-طبق ماده 43 قابل رد شدن می باشد.
مورد 8-بایستی نظام پزشکی نظر دهد.البته نظر شورایعالی پزشکی هم شرط است.
مورد9-در مورد تیروئیدیتهای حاد معاف موقت داده شده است.در این مورد نیز می توان کمی استناد نمود.
مورد10-نظر تدوین کنندگان شرط است.مضاف بر اینکه نظر نظام پزشکی در این مورد شرط است.

دوستان من خودم را جای ستاد کل نیروهای مسلح گذاردم.شما هم همین کار را انجام دهید می بینید کار کمی پیچیده است.

به نظر من از هم اکنون باید به موازات پیگیری از طر یق دیوان و کمسیون اصل نود و نامه به روسای سه قوه(احمدی نژاد را باید در نظر نیاورد چون با توجه به روحیه ایشان به احتمال زیاد با ناخنک زدن دست ایشان هم بعنوان مسببین این تصمیم رو خواهد شد!!!!!) و اعتراضات گسترده گزینه عفو رهبری را بعنوان گزینه ای که احتمال به نتیجه رسیدن ان قوت گرفته است را در دستور کار قرار داد.

دوست عزیز ی گفتند دیگر فراموش کنید و کار تمام شده.پس لطفا تشریف ببرید نظام وظیفه یا ستاد کل یا زنگ بزنید تا کمی از خواب خرگوشی بیدار شوید.از همین می ترسم که 90 درصد ما جمع مظلوم مثل شما فکر کنند.


بعنوان یک دوست تشکیل کمیته نمایندگان و پیگیری کمسیون اصل نود بیت رهبری و دیوان عدالت اداری را مجدا پیشنهاد می کنم.

تا پیروزی نهایی
یک یا حسین دیگر

[ بدون نام ] شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:25 ق.ظ

هیچ چیز تمام نشده است آقای سینا شما حتما روزنامه خراسان را نخواندید که سردار کمالی مسئول امور مشمولان نظام وظیفه گفته چون مصوبه ستاد کل هست هیچکس حتی ریس نیروی انتظامی و ریس نظام وظیفه حق توقف آنرا ندارد ضمنا سردار کمالی فوق لیسانس حقوق و سپاهی است

نمیا شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:33 ب.ظ

سلام 82 و 83 و 84 و 85 نداره ما باید با هم باشیم . اگر قرار است 82و 3 با BMI ی 20 معاف باشند و 84 و 5 های بدبخت با 15 معاف نشدن خب خیلی ظلم بزرگی است . ما که ساکت نمی شینیم . اتحاد بین 82 تا 85 فقط اتحاد بین ما این مسئله رو به صورت کامل تمام می کنه البته به نظر نمی رسه که ایرانی جماعت برای خورده شدن حق برادرش بلند شود و داد بزند . ولی شعار که می تونیم بدیم

علی شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

دوست عزیز... من چند سالیه که ساکن ایران نیستم.. لطفا بهم بگید چطوری میتونم کمک کنم... ممنون از وبلاگ و فغالیتتون....

علی شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:40 ب.ظ

به نظر من شما خیلی بدبین هستید و شاید این خواست نظام وظیفه باشد.
اگربخواهند با این استدلالات بنی اسرائیلی جلو بیایند و همه دستگاههای نظارتی هم اینها را قبول کنند پس دیگر از دست ما کاری ساخته نیست .ما داریم با این استدلال که در کشور مسئولین معقولی داریم و هر کسی نمیتواند هر کاری خواست بکند و کسانی هستند که به حرف ما(که چیزی جز حق نیست) گوش کنندبه پیش میرویم و خوشبختانه تا بحال نتیجه کار، خوب بوده است.حال اگر ما امیدمان از همه جا قطع شد آنگاه به سراغ آخرین پناه (رهبری) میرویم .من نگرانی ها را درک میکنم ولی اگر امیدوارانه و پرتلاش پیش برویم حتما" حق خود را میگیریم .اگر امیدوار به فضل خدا و وجود مسئولین عدالت خواه نباشیم که کارمان ساخته است .

[ بدون نام ] شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ

تنها در صورتی که کمالی را تهدید به کشاندن به دادگاه کنیم به خاطر حفظ موقعیت خود از این قضیه کوتاه خواهد آمد و لا غیر

جمشید شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:25 ب.ظ

چرا هیشکی حاضز نمیشه که جلو دفتر رهبری تحصن کنیم.دست رو دست نذارید.اگه اینجوری پیش بره به خدا شکست میخوریم.ما بچه های شهرستان حاضریم در صورت تحصن مقابل بیت رهبری به تهران بیاییم.حتی اگه شده میریم چادر میزنیم جلو دفتر رهبری اگه موافقین جواب بدین...................

Amir شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:39 ب.ظ

سلام بهترین وکیل خانوم شیرین عبادی
اگر وکالت قبول کنه 100% ما برنده می شیم

hasti شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ


1..از کجا معلوم که منظور قانون گذاراین نبوده که چاقی ولاغری شدید خود بر ناراحتی غدد دلالت میکند ونیازی به معاینه نیست؟ (با توجه به ذکر نشدن مسئله غدد دربند 8 از ماده 30 آیین نامه معافیت پزشکی و عدم اعتراض مسئولین به معافیت بر اساس قد و وزن صرف. و نبود هیچ دستورالعمل مشخصی در مورد ارتباط غدد مترشحه داخلی با چاقی ولاغری مفرط )

2..از کجا معلوم که بند 8 اشتباها در ماده 30 آیین نامه قرار داده نشده باشد و اصلا ربطی به غدد نداشته؟(با توجه به ذکر نشدن مسئله غدد دربند 8 از ماده 30 آیین نامه معافیت پزشکی و عدم اعتراض مسئولین به معافیت بر اساس قد و وزن صرف. و نبود هیچ دستورالعمل مشخصی در مورد ارتباط غدد مترشحه داخلی با چاقی ولاغری مفرط)اگر نظام وظیفه امکان اشتباه کردن ده ها بلکه صد ها پزشک را به این مدت طولانی همراه با اشتباه دیگر مسئولان این سازمان قبول دارد اشتباهی قرار دادن بند و ماده ها طبیعی است
3.حتی اگر خود قانون گذار در این مورد این گفته ها را تکذیب کند(شماره 3و4) باز این احتمالات وجود دارد چون قانون یا آیین نامه یعنی آنچه که مکتوب ودارای امضا اشخاص ذی صلاح باشد نه ادعا های شفاهی افراد آن هم پس از اینهمه مدت. بنا بر این هیچ یک از این احتمالات محال نیست. حال سوال اینجاست که معافیت ما (بر اساس کدام معنا از قانون خلاف است ؟ بر اساس یکی خلاف است وبر اساس دیگری نه )اکنون دیگر برای فهمیدن منظور قانون خیلی دیر شده است . و همه احتمالات مذکور و یا احتمالات دیگرکه پزشکان داده اندوجود دارند. البته شاید بتوان احتمالات دیگری را هم نام برد که باعث شده این اتفاقات بیافتد .

4.اصلا به فرض که منظور قانون گذار دخالت غدد بوده باز هم قانون اجازه تفاسیر را میداده است به خصوص به خاطر ذکر نشدن غدد در بند 8 واصلا وجود نداشتن دستورالعمل مشخص در ارتباط چاقی لاغری با غدد وعدم اعتراض مقامات از جمله سردار کارگر که خودشان هم در مصاحبه سال 82 صحبتی از غدد نکردند دو تفسیر ارائه شده در شماره های بالا(3و4) ویا هر تفسیر دیگری که منجر به اعطای معافیت صرفا بر اساس نسبت قد و وزن میشده از سوی پزشکان محترم محال نبوده وحتی بسیار محتمل بوده چون همه آنها بر این اساس (قد و وزن) معافیت داده اند. در واقع قانون امکان تفاسیر میداده. این دیگر مشکل خود قانون است نه اجرای آن
.

کریم شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ

شاید قرار است، ما مرحله مرحله اعزام شویم.
اینطوری دیگر یک صدا نیستیم و کارمان تمام است.
اتحاد

ب م شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ

متاسفانه یواش یواش قضیه داره فرسایشی میشه . حتی آمار بازدیدکننده های این سایتها هم کمتر شده .
دوستان توجه کنید دلایل ما وجدان جامعه قانع میکند ولی معلوم نیست با متون قانونی مطابقت داشته باشه . پس بهتر بود به جای رفتن به دیوان از طریق وجدان عمومی نظام وظیفه رو محکوم میکردیم .
نمیدونم چرا کسی همت نمیکنه تا تجمعی مقابل بیت رهبری شکل بگیره . مطمئن باشید اگر خبر به اونجا برسه بصورت اتوماتیک کمالی و کارگر (بخاطر ایجاد نارضایتی )توسط فرماندهان سپاه و ارتش بایکوت میشوند و دیگه جرات اظهار نظر پیدا نمیکنند .

علی یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ق.ظ

اینقدر نگران نباش دوست عزیز.تا حالا که همه چیز خوب پیش رفته.ما هم که قضیه رو ول نکردیم و داریم پیگیری میکنیم.بسیاری از مسئولین هم که به نفع ما حرف زدند.رئیس دیوان هم که سالها در پستهای مختلف قضائی بوده و قانون را خیلی خیلی خوب و بهتر از امثال سردار کمالی میدان،د وقتی قاطعانه گفته این مسئله عطف بما سبق نمیشود حتما با بررسی دقیق این حرف را زده است.چرا ایشان در سایر موارد صراحتا نظر قطعی نمیدادند؟اگر قرار به بدبینی است که با هیچ کدام از این کارها مشکل حل نمیشود.دفتر رهبری آخرین پناه است.به نظر من الان وقت آن نیست.اصلا" از کجا معلوم که بنا به دستور ایشان به ستاد مشترک مشکل حل نشده است.سکوت یک هفته ای سردار کمالی در عین مخالفت با لغو فراخوانی ها چه معنی دارد؟

حمیدرضا یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ق.ظ

با سلام

اینجانب از جمله معاف شدگان قد و وزن سال ۸۲ می باشم، و همانطور که مستحضر هستید، اخباری جهت فراخوان و اعزام این دسته از معاف شدگان از سوی سازمان نظام وظیفه در جریان است.
متاسفانه پس از گذشت حدود ۲ ماه از ابلاغ این تصمیم ابلهانه و غیر منظقی <۱>، و اعتراضات ارائه شده به دستگاههای دولتی ذیربط، به خصوص دیوان عدالت اداری، از سوی قربانیان این قانون (که بهتر است آن را بی قانونی نامید)، هنوز هیچ پاسخ شفاف و قابل استنادی از سوی مسئولین و دستگاههای جمهوری اسلامی ارائه نشده، و وضعیت مشمولیت این افراد همچنان در هاله ای از ابهام و به صورت بلاتکلیف باقی مانده است.

متن زیر از روزنامه خراسان <۲>:

تواناعلمی‮-‬‭ ‬به‭ ‬دنبال‭ ‬ابلاغیه‭ ‬اعلام‭ ‬شده‭ ‬به‭ ‬ناجا‭ ‬و‭ ‬احضار‭ ‬معاف شدگان‭ ‬چاقی‭ ‬و‭ ‬لاغری‭ ‬جهت‭ ‬بررسی‭ ‬مجدد‭ ‬وضعیت‭ ‬جسمی‭ ‬این‭ ‬دسته‭ ‬از‭ ‬معاف شدگان،‭ ‬رئیس‭ ‬سازمان‭ ‬وظیفه‭ ‬عمومی‭ ‬ناجا‭ ‬از‭ ‬توقف‭ ‬رسیدگی‭ ‬به‭ ‬معافیت های‭ ‬قبلی‭ ‬چاقی‭ ‬و‭ ‬لاغری‭ ‬مفرط‭ ‬خبر‭ ‬داد‮.‬‭ ‬سردار‭ ‬کارگر‭ ‬در‭ ‬گفتگو‭ ‬با‭ ‬ایسنا‭ ‬اعلام‭ ‬کرد‮:‬‭ ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬مصاحبه‭ ‬حجت الاسلام‭ ‬والمسلمین‭ ‬رازینی،‭ ‬رئیس‭ ‬محترم‭ ‬دیوان‭ ‬عدالت‭ ‬اداری‭ ‬در‭ ‬‮٨‬‭ ‬اردیبهشت‭ ‬ماه‭ ‬جاری‭ ‬و‭ ‬برای‭ ‬جلوگیری‭ ‬از‭ ‬مراجعات‭ ‬مکرر‭ ‬این‭ ‬دسته‭ ‬از‭ ‬افراد‭ ‬به‭ ‬مراکز‭ ‬وظیفه‭ ‬عمومی‭ ‬و‭ ‬همچنین‭ ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬رسیدگی‭ ‬این‭ ‬موضوع‭ ‬در‭ ‬ستاد‭ ‬کل‭ ‬نیروهای‭ ‬مسلح،‭ ‬احضار‭ ‬و‭ ‬معاینه‭ ‬آن‭ ‬دسته‭ ‬از‭ ‬افرادی‭ ‬که‭ ‬از‭ ‬سال‭ ‬‮٢٨‬‭ ‬تا‭ ‬‮٥٨‬‭ ‬کارت‭ ‬معافیت‭ ‬چاقی‭ ‬و‭ ‬لاغری‭ ‬بر‭ ‬مبنای‭ ‬قد‭ ‬و‭ ‬وزن‭ ‬دریافت‭ ‬کرده‭ ‬بودند،‭ ‬متوقف‭ ‬شد‮.‬
در‭ ‬حالی‭ ‬خبر‭ ‬ازتوقف‭ ‬رسیدگی‭ ‬معافیت های‭ ‬چاغی‭ ‬و‭ ‬لاغری‭ ‬می‮ ‬رسد‭ ‬که‭ ‬سردار‭ ‬کمالی‭ ‬مدیر‭ ‬امور‭ ‬مشمولان‭ ‬ستاد‭ ‬کل‭ ‬نیروهای‭ ‬مسلح‭ ‬در‭ ‬گفتگو‭ ‬با‭ ‬خبرنگار‭ ‬خراسان‭ ‬گفت‮:‬‭ ‬روند‭ ‬رسیدگی‭ ‬به‭ ‬معافیت های‭ ‬چاقی‭ ‬و‭ ‬لاغری‭ ‬همچنان‭ ‬ادامه‭ ‬دارد‮.‬‭ ‬وی‭ ‬با‭ ‬اظهار‭ ‬بی‮ ‬اطلاعی‭ ‬از‭ ‬توقف‭ ‬رسیدگی‭ ‬این‭ ‬معافیت ها‭ ‬افزود‮:‬‭ ‬مرجع‭ ‬اصلی‭ ‬تصمیم گیری‭ ‬ستاد‭ ‬کل‭ ‬نیروهای‭ ‬مسلح‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬هرگونه‭ ‬خبری‭ ‬درباره‭ ‬توقف‭ ‬یا‭ ‬ادامه‭ ‬داشتن‭ ‬رسیدگی‭ ‬باید‭ ‬از‭ ‬سوی‭ ‬این‭ ‬ستاد‭ ‬اعلام‭ ‬شود‮.‬
به‭ ‬گفته‭ ‬سردار‭ ‬کمالی‭ ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬تخلفات‭ ‬و‭ ‬سوءاستفاده هایی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬زمینه‭ ‬صورت‭ ‬گرفته‭ ‬است‭ ‬رسیدگی‭ ‬به‭ ‬این‭ ‬معافیت ها‭ ‬همچنان‭ ‬به‭ ‬قوت‭ ‬خود‭ ‬باقی‭ ‬است‭ ‬تا‭ ‬حق‭ ‬افراد‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬زمینه‭ ‬تضییع‭ ‬نشود‮.‬



این ضد و نقیض گویی جز شیوه ای کودکانه (که چه احقمانه و شرم آور) و تکراری جهت بازی با سرنوشت انسانها نمی باشد؟
چرا مسئولین جمهوری اسلامی در این رابطه جواب شفاف و قطعی ارائه نمی دهند؟



<۱> :جهت مشاهده دلایل، و نگرانیهای بوجود آمده به این دو آدرس مراجعه شود:
http://ebtal.blogsky.com/
http://ebtal.mihanblog.com/

<۲> : منبع: http://www.khorasannews.com/contents_details.aspx?2_16685_02_2585.XML

توضیح: در حال حاضر اینجانب مشغول به تحصیل و کار در خارج ار ایران می باشم (خوشحالم که هم اکنون در ایران نیستم)، و قصد یک سفر کوتاه به ایران جهت دید و بازدید را داشته ام، اما هیچ مایل نیستم که پس از سفر به ایران مجبور شوم با کارفرمای خود تماس گرفته و اطلاع دهم که به خاطر بی لیاقتی مسئولین کشورم در اجرای عدالت، قادر به بازگشت نمی باشم. (و مشابها به دانشگاه محل تحصیلم)

حمیدرضا یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ق.ظ

دوستان متن زیر را من به آدرسهای خبرگزاریها و دستگاههای مرتبط فرستادم. از شما نیز می خواهم از مسئولین بخواهید که جوابگو باشند.
با تشکر
حمیدرضا

(متن در پست قبلی)

امین یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

آقایان عزیز بخش رسانه ای به نفع نظام وظیفه وارد عمل شده
روزنامه امید جوان امروز رو بخونید تا ببینید چگونه دارند جو جامعه رو به نفع نظام وظیفه و بر علیه ما آماده می کنند. من که خوندم آنقدر عصابانی شدم که بلافاصله به این روزنامه زنگ زدم و اعتراض کردم. شما هم همین کارو کنید.
88306916

امیر یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:08 ب.ظ

این همه معافیتهای الکی دادند حالا اومدن به این معافیت گیر دادند اگر قرار این نوع از معافیتها باطل بشند حق خیلی ها ضایع مشه من خودم سال ۸۴ با ضریب ۱۵ معاف شدم

ارمان میری یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ب.ظ

اقا سلام امروز ۱۶/۲/۸۶ برای من دعوت نامه اومده . خدا لعنتشون کنه خدایا بری به کی بگی .

بلاگ من یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:08 ب.ظ http://ebtal.blogfa.com/


http://www.ebtal.blogfa.comحمایت از معاف‌شدگان چاقی و لاغری (قد و وزن)

[ بدون نام ] یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ب.ظ

سلام
لطفا درخواستهای خود را مبنی بر لغو کردن کارت
معافیت ها به سایت رهبری هم ارائه دهید

amir یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ

سلام من نامه ای با ایمیل برای احمدی نژاد فرستادم شما هم بفرستیدpresident.ir

احسان دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:50 ق.ظ

من از همین جا از بچه ها خواهش می کنم به علت به هم ریختن جو روانی ما و توهین و تهمت نظام وظیفه به ما. همگی یه شکایت نامه بر علیه سردار کمالی و کارگر تنظیم کرده و در صورت بلاتکلیفی ما از آنها به رئیس قوه قضائیه یا مرجع ذیع صلاح شکایت کنیم مگر ما بازیچه هستیم که با آینده ما بازی می کنند آنها به ما تهمت تقلب و دروغگویی زدند و کسی که تهمت می زند باید مجازات شود اگر کسی متنی قانونی می تونه تهیه کنه در وبلاگ بذاره ممنون می شویم لطفا هر کس موافق من هست پیغام بذاره یکی از اشتباهاتی که ما تا به حال کردیم حالت تدافعی ما بوده نه تهاجمی (هر دو با هم بهتر هست) چون این حق قانونی ماست بخاطر بی اعتبار کردن کارتهای ما و تهمت زدن آنها به ما

لاغر دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ق.ظ

من با نظر احسان موافقم.اینها خیلی به حفظ موقعیتشان
اهمیت میدهند .باید به دادگاه بکشانیمشان.باید کاری کنیم
که حس کنند هر زمانی تحرکی در جهت خلاف قانون کردند
ما یکصدا به آنها حمله خواهیم کرد.راه دیگری وجود ندارد قانون
در این مملکت برای نقض کردن است تنها چیزی که مهم است
مقام است.

احسان دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:01 ق.ظ

چرا پزشکان ساکت هستند. پزشکانی که بارها توسط مسئو لین بلند پایه به اشتباه و بی مسئولیتی متهم شده اند. چرا ای پزشکانی که وظیفه شرعی و قانونی شماست که نه تنها از خود بلکه از ما هم دفاع کنید این سکوت شما به جز القاء بی کفایتی (ببخشید) از جانب مسئولینی مثل سردار کارگر یا کمالی چه می تواند باشد چرا شما ها ساکت هستید؟؟ واقعا شما اشتباه کردین ؟در این موقعیت حساس اگر شما از ما دفاع کنید ما به حق خودمان می رسیم اگر شما از ما دفاع کنید کار ما راحتر می شود . من از مدیریت سایت تقاضا می کنم که با گذاشتن متنی خواهش کند که پزشکان از ما دفاع کنند

[ بدون نام ] دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ

بچه ها امید جوان به نفع نظام وظیفه وارد گود شده
مواظب باشید

حسین دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:11 ب.ظ

من از همینجا به نمایندگی از تمام دوستان اعلام می کنم مجله امید جوان تحریم می باشد و دوستان به اقوام یا آشنایان خود توصیه کنند از خریدن مجله امیدجوان (تصحیح می کنم امید سردار کارگر) خودداری کرده و اگر آشنایان کتابفروش یا مجله فروش هم دارید توصیه کنید از آوردن این مجله کذایی که جانب ظلم را می گیرد خودداری کنند از مدیریت سایت هم تقاضا دارم متن مطلب من را بر روی سایت بگذارند با تشکر

[ بدون نام ] دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ

آن همه عجله تبدیل به کما شد.
چه شده است ؟ نکند شما را جلوی دیوان دستگیر کرده اند؟
فید بکی به این پیام بدهید لطفا.

مممممممممممممممممممممممممم دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:17 ب.ظ

دوستان توجه کنید :
اگر تعداد تماسها با هفته نامه امید جوان زیاد باشد احتمالا در شماره بعد شاهد تصحیح مطلب و درج مشکلات زندگی خود میباشیم .
معمولا خبرنگاران دنبال اینجور سوژه ها هستند .

من خودم تماس نگرفتم و به امید بقیه هستم ولی لطفا شما به امید بقیه نمونید و تماس بگیرید .88306916

حسن دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

ما اسیران منو ماییه خویشیم اینجاست همان علت صد دسته ای ما
دوستان با با این قدرهر حرف زنیم عمل کینم یکی میگه بریم تجمع جلوی بیت رهبری یکی میگه تجمع جلوی دیوان عدالت اداری یکی میگه وکیل بگریم یکی میه نامه بفرستید همه این ها خوبه ولی بیاد همه باهم این کار ها رو انجام بدیم تا پیروز بشیم بچه های همنون شهر یه قرار بزارن و یک جا جمع بشن کار سختی نیست بخدا بچه یادتون نره اتحاد اتحاد اتحاد اتحاد اتحاد اتحاد

[ بدون نام ] سه‌شنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ

من امکان پرداخت 200000 تومن را ندارم ولیکن حاضرم تا 40000 تومان را به مسوول این سایت پرداخت کنم که ایشان در هر زمینه ای که لازم بود خرج نمایند.پیشنهاد میکنم کسانی که امکان پرداخت 200000 تومان را ندارند به روش من عمل کنند اگر مسوول سایت قبول نمایند.

لطفا از ایمیل داده شده در سایت ثبت نام سؤال کنید
ebtal.ghadovazn@gmail.com

فرهاد یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ

الان که مهر ماه ۸۶ است کار معافیت چاقی لاغری به کجا کشیده شد. واز این به بعد چه خواهد شد
ایمیل من
farhad_1390@yahoo.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد