معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

دو هشدار مهم

مراقب سیاست معروف «تفرقه بینداز و حکومت کن» باشید

خطری که از ابتدای حرکتمان احساس می شد و امروز هم زمزمه هایی از آن شنیدم، امکان متوسل شدن به یک ترفند معروف است که بارها جواب داده. سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن!

دوستان! ممکن است در این چند روز همه ما که از جان و دل با هم متحد هستیم، توسط نظام وظیفه به دو قسمت تقسیم شویم. یک قسمت ما که خیلی بزرگتر است کارت هایشان احیا شود و از ایشان بابت مشکلات پیش آمده معذرت خواهی شود و یک قسمت دیگر که خیلی کوچکتر است و در نتیجه قدرت فریاد به مراتب کمتری در برابر ظلم دارد، به هر علتی که تراشیده می شود، با ابطال معافیت ها و اعزام به خدمت مواجه شوند.

مسلما قوه ادراک همه ما آن قدر هست که در صورت چنین اتفاقی آن گروه بزرگ تر حتم بدانند که در مرحله بعدی دوباره یک گروه کوچکتر از آن ها جدا کنند و معافیتشان را به هر علت دیگری باطل کنند. و «شکستن به گروه های کوچکتر و مقابله با آن گروه کوچک» به جای مقابله یکجا با همه ما، آن قدر ادامه یابد که دیگر یک نفر از ما نباشد که معافیتش حفظ شده باشد.

اما راه حل مقابله با این ترفند چیست؟ حفظ اتحاد تا پایان مبارزه!

پس بدیهی است که اگر در چند روز آینده اعلانی بشنوم که فقط معافیت های صادره برای یک BMI خاص یا معافیت های صادره در یک بازه تاریخی خاص باطل می شوند و من نوعی، جزو آن گروه نباشم، خیلی ساده لوحانه عمل کرده ام اگر با فکر اتمام مشکلاتم دست از مبارزه بردارم. بلکه خطر را بیش از پیش احساس خواهم کرد و به مبارزه ادامه خواهم داد.

به وعده ها دل خوش نکنید. باید در عمل مشکل حل شود

بنا بر گزارش ایسنا ۹/۲/۸۶، «سردار بهمن کارگر، رئیس سازمان نظام وظیفه ناجا شب گذشته در یکی از بخش های خبری سیما قول مساعد برای حل این معضل پدیده آمده را، داد.»
دوستانی که از ابتدای جریان همراه بودند، مطمئنا به یاد دارند که ایشان قبل از این نیز در ۱/۱/۸۶ در مصاحبه ای که در تبیان منتشر شد، ذکر کردند که: «... این مشکل را هم مسئولان یه طوری حل می‌کنند که به ضرر مردم نشود ... این مساله چاقی و لاغری هم ان‌شاءا... در هفته آینده حل می‌شود.» و دیدید که حل این مشکل نه یک هفته بلکه پنج هفته به طول انجامید و ضمنا این طور حل شد که همین سردار کارگر در مصاحبه خود با تهران امروز ۶/۲/۸۶ گفتند:‌ «تمامی کسانی که معافیت چاقی و لاغری دریافت کرده‌اند باید جهت بررسی مجدد به معاونت وظیفه عمومی مراجعه کنند»
پس ما دلایل کافی و متقن داریم که به وعده های نظام وظیفه دل خوش نکنیم و تا حل مشکل همگی معاف شدگان به طور کامل و عملی، آرام ننشینیم!

 

نظرات 3 + ارسال نظر
متین دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ http://ebtal.blogsky.com/

دوستان به نظر من هنوز باید پیگیر قضیه باشیم آخر باید یک تضمینی برای عدم تکرار این موضوع غیر منطقی بدهند زندگی ما که نباید بازیچه تصمیمات اینگونه ای باشه ما از موقعی که درجریان خبرها قرار گرفتیم دچار نگرانی و تشویش بودیم تا حالا.نه اینکه از رفتن به خدمت بترسیم نه هرگز. ما کارها و زندگیمون را بر این اساس
پی ریزی کرده ایم و پیش رفته ایم.بعد حالا بیایند و بگویند.....
در پایان از تلاشهای شما دوستان محترم نهایت تشکر را دارم.باآرزوی موفقیت برای همه

علی دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:14 ب.ظ

در مورد خبر آقای مقدسیه:
حال اگه آیین نامه تغییر کرده این که عطف بما سبق نمیشه.
اصلا تمام حرف ما و اعتراض ما همینه.جناب مقدسی تازه رفتن سر خط.
باید خیلی مواظب باشیم.به نظر اینا همون حرفای سردار دکتر کمالیه.
امیدوارم من اشتباه کنم ولی شاید تمام خبرای خوب برای این بود که اتحادمونو از بین ببرند.پس به هوش باشید.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:33 ق.ظ

آقایان بوی حیله می اید-کمالی در روزنامه خراسان توقف این طرح را تکذیب کرده است.اگر شورای عالی پزشکی اجرای صحیح قانون را بلد نبوده است چه ارتباطی به ما دارد؟من خودم علاوه بر کمیسیون نظام وظیفه در شورای عالی پزشکی معاف شدم وپزشک شورا در مورد غدد من سوال نکردوقابل توجه سردار کمالی ومدیر وبلاگ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد