معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

امروز در مجلس صدای شما ست!

جلسه در کمیسیون اصل نود برگزار شد

هیئت نمایندگان معاف شدگان در جلسه امروز کمیسیون اصل نود به دفاع از حقوق معاف شدگان وزن و قد پرداختند. طبق اخبار دریافتی، در این جلسه که با مدیریت جناب دکتر ریاض نایب رئیس کمیسیون اصل نود برگزار شد، شخص سردار کمالی به عنوان نماینده ستاد کل نیروهای مسلح حضور داشته اند و طرفین به ایراد دلایل و دفاعیات خود پرداخته اند. به نمایندگان محترم معاف شدگان عرض خسته نباشید و خدا قوت می کنم. 

البته دکتر ریاض امکان اعلام موضع و نتیجه توسط کمیسیون را در این جلسه ممکن ندانسته و اعلام کرده اند که این جلسه جهت استماع نظرات طرفین است و نظر کمیسیون پس از بررسی موضوع توسط متخصصان حقوقی و قضایی کمیسیون اعلام خواهد شد. به گفته دکتر ریاض با توجه به تحت بررسی بودن امر در دیوان عدالت اداری، کمیسیون اصل نود خواستار تسریع در اعلام نظر دیوان به عنوان یکی از بازوهای تصمیم گیری کمیسیون اصل نود خواهد شد تا به این ترتیب از طولانی شدن رسیدگی به این مسأله که ایجاد تشویش خاطر برای هزاران خانواده کرده است جلوگیری شود.

بالاخره ایرنا هم حرف زد. اما دروغ!

خبرگزاری ایرنا احتمالا با هدف خاموش نگاه داشتن جو اعتراض مردم اقدام به انتشار خبر توقف لغو معافیت ها از قول دکتر ریاض داد (لینک خبر). بنا به گفته نمایندگان حاضر در جلسه دکتر ریاض صراحتا در جلسه اعلام کردند که این یک جلسه تصمیم گیری نیست و موضوع باید بررسی کارشناسی شود و این جلسه صرفا جهت شنیدن صحبت ها و نظرات دو طرف مسأله است. ممکن است مسأله توقف موقت مطرح شده باشد که آن هم مربوط به صحبت های پیشین رئیس دیوان عدالت اداری بوده است نه جلسه امروز.

خبر ایسنا

نایب رییس کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به جلسه دیگر کمیسیون درباره بحث معافیت افراد چاق و لاغر، گفت: در جلسه‌ی امروز که با حضور دستگاه‌های مرتبط در این زمینه و تعدادی از جوانانی که به عنوان نماینده از سوی افراد واجد شرایط در کمیسیون حضور داشتند؛ نظام وظیفه و ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه از حفظ معافیت‌های چاق‌ها و لاغرها دفاع کردند و مقرر شد تا معافیت چاغ‌ها و لاغرها توقف موقت شود به ویژه این که این موضوع در دیوان عدالت اداری مطرح بوده و منتظر جواب آن‌ها نیز هستیم؛ لذا در کمیسیون اصل نود در حین بررسی‌های کارشناسی و بررسی موضوع موجود، در انتظار پاسخ دیوان عدالت اداری خواهد ماند.
ریاض با بیان این که مسوولان مربوطه در این زمینه اعلام کردند برخی از جوانان برای استفاده از معافیت چاقی و لاغری تقلب می‌کردند و شواهدی نیز در این زمینه وجود داشت، افزود: با توجه به این مسایل کمیسیون اصل نودکارشناسی خود را انجام داده و منتظر رای دیوان عدالت است (لینک خبر).

توضیح:

 با توجه به طولانی بودن جلسه و مطرح شدن بحث های مختلف در آن، نگران نقل قول های گزینشی مطبوعات نباشید. با توجه به نامه ای که در کمیسیون از طرف نمایندگان قرائت شده مطمئن هستم که دفاعیات خوبی ارائه شده است. حتی ظاهرا یکی از نمایندگان نظام وظیفه در دفاع از محق بودن معاف شدگان و عدم بروز تخلف در مورد در نظر نگرفتن شرط غدد مترشحه در معاینات سخن گفته است!


هیئت ده نفره نمایندگان معاف شدگان امروز بعد از ظهر در مجلس شورای اسلامی به دفاع از حقوق سی و چهار هزار معاف شده قد و وزن در کمیسیون اصل نود در حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان نظام وظیفه خواهد پرداخت.

ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، باید از تمامی عزیزانی که برای دلگرمی نمایندگانمان در طول جلسه، امروز ساعت ۱۳ در خارج از مجلس اجتماع آرام برگزار خواهند کرد پیشاپیش قدردانی شود. حضور هر یک از ما (به تنهایی یا به همراه خانواده) مسلما وزنه مثبتی در حمایت از نمایندگانمان خواهد بود. پس امروز نمایندگانمان را تنها نمی گذاریم. البته لازم به تذکر است که هدف از این اجتماع صرفا حمایت معنوی است و همگی باید مراقب عناصر نفوذی که قصد تحریک جمع و ایجاد آشوب و بر هم زدن نظم را دارند باشید و از هر گونه حرکت احساسی و شعار و آشوب پرهیز کنید وگرنه امور به ضرر خود ما تمام خواهد شد و بهانه به دست فرصت طلبان خواهد افتاد.

 

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام لطفا نتیجه جلسه را بنویسید تا همه مطلع بشیم که چی شده. ممنون

شهروز دوشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ

من فکر می کنم ما زیاد مسئله رو جدی گرفتیم. اگه مسئله با خوبی و خوشی حل شد که فبها.اگه نه کی میخواد مجبورمون کنه که بریم خودمونو معرفی کنیم.
این کارشون مثله یه جوکه.واقعا خنده داره.روحیتون رو حفظ کنید.چاره ای جز کوتاه اومدن ندارن!!!

علی سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ق.ظ

لطفا در خصوص جلسه اطلاع رسانی بیشتری کنید.چرا اطلاع رسانی قطره ای میکنید.

علی سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:02 ق.ظ

آخه مگه میشه بعد از چند سال تخلف یه عده رو بررسی و ثابت کرد.اصلا فلسفه وجودی کمیسیون پزشکی برای چیه؟
اینا دیدن حرفشون خریداری نداره دارن چرت و پرت میگن.
من شنیدم یه عده با پول گواهینامه رانندگی گرفتن ، پس با استلال این آقایان باید کل گواهینامه ها را بررسی مجدد کرد؟
اینا از حرفای خودشون خندشون نمیگیره؟
سردار دکتر کمالی تو این چند ساله کره ماه تشریف داشتن یا مریخ؟

سینا سه‌شنبه 25 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:26 ب.ظ

به نظر میرسه بچه ها کم کم دارند بی خیال قضیه میشن و این دقیقآ چیزیه که امثال سردار کمالی میخوان.
همه دارن نقش تماشاچی رو بازی میکنند و فقط یک عده خیلی کم از بچه ها برای حقمون در تلاشند.
مثلآ قرار بود روز دوشنبه بچه ها جلوی مجلس اجتماع کنند اما فقط 5 نفر اومده بودند...

صادقعلی توبه دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.yahoo.com

باسلام خواهشمنداست نسبت به صدور رای اعتراض شده به دادنامه شماره ۴۰۳۳ مورخه ۲۷/۱۰/۸۵ با کلاسه پرونده ۸۵/۴/۳۸۶ مربوط به اینجانب دستور تسریع در اقدام مقتضی را صادر فرمایید .

دعا گوی شما در جوارمضجع شریف امام رضا(ع) صادقعلی توبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد