معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

مصاحبه امید جوان با عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس

متن مصاحبه در وبلاگ قد و وزن موجود می باشد.
نظرات 14 + ارسال نظر
محسن دوشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ب.ظ

من یکی که از این بلاتکلیفی خسته شدم.این رای لعنتی کی میخواد مشخص شه.ماجوونا خودمون کم مشکل نداریم! این داستانم شده قوز بالا قوز.

دوست عزیز.
شما چقدر عجله دارید. اگر کمی صبر کنید این اتفاق با چند واقعه خوش یمن دیگر مصادف خواهد شد.
خودتان قضاوت کنید. تا یکی دو ماه دیگر فصل اسباب کشی خانه به دوش ها شروع می شود. احتمالا بنزین هم تا آن زمان سهمیه بندی می شود و با توجه به خنده دار بودن سه لیتر سهمیه برای این اتوموبیل های وطنی که قاتل بنزین هستند، این به معنای این است که قیمت بنزین یک مرتبه پنج برابر می شود. بنا بر رابطه مستقیمی که بین قیمت بنزین و قیمت سایر چیز ها وجود دارد،‌ اجاره خانه ها هم مانند همه اقلام اساسی و غیر اساسی به همین نسبت جهش پیدا می کند. و به نظر من این شرایط رؤیایی جان می دهد برای این که نظام وظیفه هم این سی و چهار هزار نفر را احضار نماید!
چه سعادتها که این مسؤولان دلسوز نصیب این رعیت خویش نمی کنند!

کیوان چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ

برادران همدرد نگران نباشید هیچ قدرت وقانونی نمی تواند در برابر اراده جوانان(آنهم جوانان ایران زمین ) بایستد خوشبختانه ما هم که تنها نیستیم ورای ونظر بسیاری از مسو لان با ماست اما باید خودمان را برای هر اقدامی آماده کنیم .

من از مدیریت وبلاگ کما ل تشکر را دارم که واقعآ در طول این چند ماه زحمت کشیدند دست شما را می بوسم.اما از شما خواهشمندم که با دوستانی که در ارتباط هستید برنامه ریزی هایی را تهیه کنید که در صورت صدور رای دیوان یا هر اقدام دیگری بصورت سازماندهی شده اقداماتی را برای احقاق حق انجام دهیم . ناامیدی راه به جایی نخواهد برد فقط با کار وتلاش کوشش......به امید پیروزی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 30 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ

ایولا
ولی ما تا پای جون برای گرفتن حقمون واسادیم

[ بدون نام ] جمعه 1 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

واقعا نمیدانم به مسولین نظام وظیفه چی بگم که در خورشان باشد آخه کمالی خودت جای ما بودی چه می کردی؟

محمد شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ق.ظ

دوستان کسی خبر داره ما ممنوع الخروج هستیم یا نه؟ تو این مدت کسی خارج شده ؟

علی شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ

ما باید پیش بینی کنیم که اگر نظام وظیفه ما را فرا خوان کرد ما چه انجام بدیم . باید ببینیم انموقه چه اقدام قانونی و منطقی برای این اقدام غیر قانونی و غیر منطقی نظام وظیفه انجام بدیم . باید یک فکری بکنیم و خودمان را برای انموقه اماده کنیم

حجت شنبه 2 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ

به نظام وظیفه زنگ بزنید در جواب شما می گند مشکل حل شده

عطا سه‌شنبه 5 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:33 ق.ظ

گردی از راهی نمی خیزد سواران را چه شد
مرده اند از بیم یاران نامداران را چه شد
جز صدای جغدها چیزی نمی اید به گوش
قمریان آخر کجا رفتند ساران را چه شد ....

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ق.ظ

بچه ها من فردا می خوام برای بار اول برم خواستگاری اونهم با فشار خونوادم.وگرنه با این وضعیت که ...

فقط نم یدونم اگه بابای عروس ازم پرسید کارت دارید یا نه باید چی بگم؟باید بگم معافم؟که اگه نبودم حق دارن هر بلایی سرم بیارن.بگم معاف نیستم؟که می گن خوش اومدی.

خدا از سر این نظام نگذره که اون وضع بنزینشونه اون وضع حجاب و فرهنگشه اون وضع خونه و مسکنه اون وضع گرونیه اون وضع کلاه برداریه اون وضع وامهای ۲ هزار میلیارد تومانیشه اینم وضع ما

خدا از سرشون نگذره

حسن پنج‌شنبه 7 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:47 ق.ظ

یه خبر خوش
من کارتمو گم کردم و مدارکمو 3 ماه پیش فرستادم ولی مدارک مو پس فرستادن و گفتن چون معافیت بند 8 ماده 30 لغو شده نمیتوانیم برای شما کارت المثنی صادر کنیم امروز که زنگ زدم نظام وظیفه گفتن شما پیگری کنید ومدارک رو ارسال کنید ولی یه کمی مشکوک بود چون ازم پرسید شما کارت گرفتید یا نه ؟ فکر کنم اونهایی که هنوز کارت نگرفتن احضار بشن البته شاید

سجاد یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ق.ظ

ما واقعا آدمای بد بختی هستیم که گرفتار اینها شدیم. اشکالی نداره میتونید مسیجم رو سانسور کنید ولی از حقیقت نمی شود فرار کرد.
امید وارم بتونیم حقمونو از اینا بگیریم

خبر یکشنبه 10 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ

بچه ها کسی خبر جدید نداره ؟ وبلاگ به روز کنید

داود پنج‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ

دوستان عزیز سلام
منم یکی از شما هستم ولی کارت برای من صادر نشده بعد از دو سه سال رفتم حوزه استان گفتن هنوز خبر قطعی نیست و فعلان کارت برای شما صادر نمیشه ولی نمیدونم چرا منو شش ماه دیگه معاف کردن من از سالی که دونبال معافیت بودم مشکل کبد داشتم حال هم دارم میگن بخاطر کبد به تو شش ماه دادیم نمیدونم چکار کنم خواهش می کنم راهنماییم کنید. خبر تازه نشده

faster پنج‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:45 ب.ظ

همه به خواب رفتیم.خیر اومده همه باید برن.من هم نمیدونم ولی شنیدم که دستور حدید اومده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد