معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

مبارزه سخت تر از گذشته ادامه دارد. ایستادگی کنید

‬روند‭ ‬رسیدگی‭ ‬به‭ ‬معافیت های‭ ‬چاقی‭ ‬و‭ ‬لاغری‭ ‬همچنان‭ ‬ادامه‭ ‬دارد

ضمن تماس با بیت رهبری از رهبری، محترمانه تقاضا کنید که:

- الو... بفرمایید!
- می خواستم اگر ممکن است عرض بنده را به رهبری برسانید. اگر ایشان صلاح می دانند که هزاران نفر از بلاتکلیفی مربوط به یک ندانم کاری که اکنون در حال تبدیل به یک آشوب گسترده در سطح کشور است نجات دهند، می توانند با یک حکم حکومتی نسبت به جلوگیری از اجرای ابلاغ اخیر سازمان نیروهای مسلح مبنی بر فراخوانی مجدد هزاران معاف پزشکی چاقی و لاغری به خاطر صرفا یک مورد کوچک که از نظر آن ها مبهم است اقدام نمایند.
- بله...
- اگر این امر که از شروع آن دو ماه می گذرد این گونه فرسایشی پیش برود نیرو و فکر هزاران جوان کشور به هرز خواهد رفت و خانواده و زن و فرزندان آن ها دچار مشکلات فراوانی خواهند شد. عنایت بفرمایید که از زمان این معافیت ها مدت زیادی می گذرد و همگی جوانان مذکور بعد از معافیت،  با برنامه ریزی برای زندگی همین حالا نیز با مشکلات جاری اداره زندگی دست و پنجه نرم می کنند چه رسد به این که به سربازی هم احضار شوند.

نحوه تماس: تلفن 64412111 و 64412020

 

ضمن تماس با دیوان عدالت اداری، محترمانه تقاضا کنید که:

 - الو...بفرمایید!
 - سلام. من در مورد اظهار نظر جناب آقای رازینی در مورد این که «بخشنامه مربوط به معافیت های چاقی و لاغری به گذشته مربوط نمی شود» تماس گرفته ام.
 - بله...
 - این اضهار نظر چه زمانی به طور رسمی به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ می شود؟ لطفا هر چه زودتر این کار را انجام دهید. چون تا آن موقع هزاران نفر بلاتکلیف و سردرگم می مانند. با تشکر

دیوان عدالت اداری:
تلفنخانه ساختمان مرکزی (خیابان بهشت): 5-55609031
تلفنخانه ساختمان شماره ۲ (نوفل لوشاتو): 30-66732829


روزنامه خراسان، ۱۱/۲/۸۶ :

در‭ ‬حالی‭ ‬خبر‭ ‬ازتوقف‭ ‬رسیدگی‭ ‬معافیت های‭ ‬چاغی‭ ‬و‭ ‬لاغری‭ ‬می‮ ‬رسد‭ ‬که‭ ‬سردار‭ ‬کمالی‭ ‬مدیر‭ ‬امور‭ ‬مشمولان‭ ‬ستاد‭ ‬کل‭ ‬نیروهای‭ ‬مسلح‭ ‬در‭ ‬گفتگو‭ ‬با‭ ‬خبرنگار‭ ‬خراسان‭ ‬گفت: ‬روند‭ ‬رسیدگی‭ ‬به‭ ‬معافیت های‭ ‬چاقی‭ ‬و‭ ‬لاغری‭ ‬همچنان‭ ‬ادامه‭ ‬دارد. ‬وی‭ ‬با‭ ‬اظهار‭ ‬بی‮ ‬اطلاعی‭ ‬از‭ ‬توقف‭ ‬رسیدگی‭ ‬این‭ ‬معافیت ها‭ ‬افزود‮:‬‭ ‬مرجع‭ ‬اصلی‭ ‬تصمیم گیری‭ ‬ستاد‭ ‬کل‭ ‬نیروهای‭ ‬مسلح‭ ‬است‭ ‬و‭ ‬هرگونه‭ ‬خبری‭ ‬درباره‭ ‬توقف‭ ‬یا‭ ‬ادامه‭ ‬داشتن‭ ‬رسیدگی‭ ‬باید‭ ‬از‭ ‬سوی‭ ‬این‭ ‬ستاد‭ ‬اعلام‭ ‬شود. به‭ ‬گفته‭ ‬سردار‭ ‬کمالی‭ ‬با‭ ‬توجه‭ ‬به‭ ‬تخلفات‭ ‬و‭ ‬سوءاستفاده هایی‭ ‬که‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬زمینه‭ ‬صورت‭ ‬گرفته‭ ‬است‭ ‬رسیدگی‭ ‬به‭ ‬این‭ ‬معافیت ها‭ ‬همچنان‭ ‬به‭ ‬قوت‭ ‬خود‭ ‬باقی‭ ‬است‭ ‬تا‭ ‬حق‭ ‬افراد‭ ‬در‭ ‬این‭ ‬زمینه‭ ‬تضییع‭ ‬نشود.

خبر کامل در:    http://www.khorasannews.com/contents_details.aspx?2_16685_02_2585.XML

توضیح:

۱- قبل از هر چیز از ستاد کل نیروهای مسلح به خاطر لحن صریح تشکر می کنم. با بازگو کردن شجاعانه حقایق و نشان دادن چهره واقعی، مطمئنا ما بهتر می توانیم در مورد موضع خود تصمیم گیری کنیم. در مقابل آن وعده های شیرین و دروغین سازمان نظام وظیفه و انعکاس زیرکانه آن در صدا و سیما کار ما را خیلی مشکل تر می کرد. و آبی بر آتش اعتراضات بود.

۲- نباید اجازه بدهیم که نظام وظیفه با حقوقدانان مجرب خود رأی دیوان عدالت اداری را به نفع خود بگیرد. برای این کار چاره ای جز این نداریم که از طرف ما هم یک وکیل مجرب رسیدگی شکایت ما در دیوان را بر عهده بگیرد و ثابت کند که هیچ کدام از مواردی که نظام وظیفه به عنوان مصداق تقلب می شناسد به هیچ وجه مصداق تقلب نیستند.

۳- از امروز دیگر به هیچ وجه به اظهارات سردار کارگر اعتماد نکنید. به این علل:

  • ایشان قبل از این نیز در ۱/۱/۸۶ در مصاحبه ای که در تبیان منتشر شد، ذکر کردند که: «... این مشکل را هم مسئولان یه طوری حل می‌کنند که به ضرر مردم نشود ... این مساله چاقی و لاغری هم ان‌شاءا... در هفته آینده حل می‌شود.» و دیدید که حل این مشکل نه یک هفته بلکه پنج هفته به طول انجامید و ضمنا این طور حل شد که همین سردار کارگر در مصاحبه خود با تهران امروز ۶/۲/۸۶ گفتند:‌ «تمامی کسانی که معافیت چاقی و لاغری دریافت کرده‌اند باید جهت بررسی مجدد به معاونت وظیفه عمومی مراجعه کنند»
  • ایشان دو روز پیش قول مساعد برای حل این مسأله دادند. یک روز پیش از توقف احضاریه ها سخن گفتند ولی  امروز این موضوع توسط سردار کمالی تکذیب شد.
  • ایشان دیشب در اخبار بیست و سی ذکر کردند که کارت هیچ فردی تا کنون ضبط نشده است. در حالی که از ابتدای امر تا کنون کارت بسیاری از دوستان از آن ها گرفته شده است و این امر هنوز ادامه دارد. بسیاری از دوستان نیز هنگام مسافرت های خارج از کشور با مشکل مواجه شده اند.

۴- به اخبار صدا و سیما نیز اعتماد نکنید. صدا و سیما همیشه جنبه مثبت اخبار را منتشر می کند تا اعتراضی در پی نباشد:

  • وقتی سردار احمدی مقدم گفتند «هنوز تمامی معافیت ها لغو نشده ولی نظام وظیفه قصد معاینه مجدد همه را دارد»، صدا وسیما بر همان بخش تأکید نمود: معافیت ها لغو نشده اند!
  • وقتی سردار کارگر گفتند که «رسیدگی به معافیت ها متوقف شده ولی منتظر ابلاغ رسمی دیوان برای انجام اقدامات لازم هستیم»، صدا و سیما باز بر همان بخش تأکید نمود: رسدگی به معافیت ها متوقف شد! با خیال راحت کارت خود را همراه داشته باشید! 

 

نظرات 21 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ق.ظ

مثل اینکه در این مملکت ملوک الطوایفی است.بابا ما که گوشت قربانی نیستیم که هر لحظه ما را یک طرف بکشید.
سردار دکتر کمالی نگران احقاق حق چه کسانی است. اگر هم حقی باشد مال ما است .مگر حق کسی هم این این وسط جز ما خورده شده است؟
۱-چرا ایشان فقط با روزنامه خراسان مصاحبه میکنند؟
۲- ظاهرا؛ ایشان مثل وزیر تبلیغات صدام از همه دنیا بی خبر است یا خود را به نفهمی زده است.بابا حتی رئیس دیوان هم با صراحت گفت این کار غیر قانونی است.با این وضعیت مملکت باید گفت دشمن خارجی را ولش کنید.یکی غضنفرو بگیره.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:33 ق.ظ

برادر عزیز مسئول وبلاگ

دلایل ذکر شده شما به نظر بنده کفایت نمی کند.ستاد کل می گوید بایستی با توجه به غدد این موضوع بررسی می شده و نظام وظیفه غدد رو در نظر نگرفته .همین.
در ماده ۴۳ ذکر شده اگر تقلب صورت بگیرد یا خلاف ایین نامه انجام شود که در این مورد به نظر ستاد خلاف ایین نامه انجام شده و در نگاه اول حق با ستاد است.
خب دلایلی جهت ابطال این نظر ستاد وجود دارد که لطفا به این مسائل توجه شود و در وبلاگ توضیح داده شود.لطفا خود را جای ستاد بگذارید ببینید چه دلایلی ممکن است بیاورد :

۱-در ماده ۳۰ در ۷ بند اول تمامی غدد بصورت واضح بیان شده است در صورتی که در بند هشتم هیچ غده ای بیان نشده است.

۲-از دیدگاه متخصصان رابطه دقیقی فی مابین ترشح غدد و چاقی و لاغری نمی توان متصور شد.همین دلیل باعث شده ستاد کل بجای اصلاح این بند و اعلام نوع غده و میزان ترشح دقیق و نحوه و فرمول ارتباط ترشح غدد با قد و وزن این بند را حذف و این نوع معافیت را دیگر بهیچ عنوان صادر نکند.

و مهمتر از همه

۳-در هفت بند اول ماده ۳۰ تمامی غدد بدن و اختلالات و بیماریهای ناشی از ان بصورت کامل ذکر شده است و اینکه در بند ۸ قانونگذار بخواهد اجرای این بند را منوط به اجرای بندهای قبلی کند بی معنی به نظر می رسد.چون در صورت تحقق بندهای ۱ تا ۷ دیگر ارجاع به بند هشتی وجود نخواهد داشت!!!!!!!!!
به این معنی که در صورتی که شخصی از نظر ترشح غدد مشکل داشته باشد در بندهای ۱ تا ۷ معاف می شودو بند ۸ بی معنی است!

دلیل سوم دلیل قاطع و محکمی است که باید به ان متوسل شد.البته بهمراه دو دلیل دیگر.

البته بنده همچنان در حال تفکر و مشورت با دوستان برای بررسی این ماده و اخراج دلایل و مستندات مورد نظر برای حمایت و احیانا اطلاع به وکیل یا نماینگان خود می باشم.شما هم در همین خصوص اگر مطلبی به ذهنتان می رید بیان کنید.

لطفا ببینید ستاد کل چه می گوید و پاتک آن را از طریق مطالعه و بررسی مواد قانونی آیین نامه و نظام وظیفه عمومی ذکر کنید.کار از حالت احساسی و اعتراض خارج شده است و دلایل و مستندات کافی کارساز خواهد بود.

همچنین بی صبرانه منتظر پیگیری جلسه کمسیون اصل نود هستیم و در این راه با دوستان فعال کمال همکاری را انجام خواهیم داد.

مصطفوی-اصفهان

علی ح سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ق.ظ

سلام
آقا جان قضیه از این قراره که زمانی که ما معفی گرفتیم متولدین ۶۳ ۶۴ و ۶۵ که باید به خدمت میرفتم زیاد بوده و اینا هم زیاد سخت نگرفتن اما الآن چون متولدین ۶۷ و ۶۸ خیلی کم هستن و تعداد دیپلمه های فراری زیاده اینا با این روش میخوان از ما ها استفاده کنن و سرباز ها رو بیشتر کنن.

کاوه سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ

با سلام
دوستان بهتره که با شکایت از نظام پزشکی اونها رو هم وارد بازی کینیم چطور می شه که در حدود ۱۰۰۰پزشک در سراسر کشور دچار اشتباه شده و متخلف باشند

Amin سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام دوستان من با یه وکیل پایه 1 دیوان عدالت اداری تماس گرفتم. ایشون نظر دوستان رو که ممکنه دیوان به نفع نظام وظیفه رای بده خیلی زیاد می دونستن. ایشون قبول کردند که اگه تعدادمون بالای 50 نفر بشه در ازای نفری 4000000 ریال پرونده مون رو به عهده بگیره و چنانچه دوستان به موقع با ایشون قرداد ببندند از روز شنبه و بصورت اختصاصی روی این پرونده کار کنند. به نکات زیر حتماً توجه داشته باشین :
1.چنانچه رای به نفع نظام وظیفه صادر بشود وکیل مربوطه تمامی پول ما را به جزء مواردی را که هزینه تمبر و .. نموده است . استرداد می کند. یعنی پولمان حدر نمی رود.
2.این مبلغ گفته شده را حتماً می توان به نوعی کم نمود این مبلغ اولیه ایشان بوده پس می توان با ایشان در مورد کم نمودن مبلغ به توافق رسید. پس از مبلغ نهراسید.
3.با توجه به کم بودن زمان ما (دیوان احتمالاً اوایل هفته بعد رای را صادر می کند) نیاید دیگر فرصت را از دست داد.
چنانچه موافق هستین لطفا نظرات خود را بفرستید تا چنانچه بالای 50 نفر شدیم سریعرالسیر دست به کار شویم
لطفاً این Email را برای سایرین نیز بفرستین

محسن سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام. یه خبره خیلی مهم.امروز.11 .2. 86 رفتم نظام وظیفه گفتم کارتمو بدین. کلی از دستان دیگه هم اومده بودن. به هیچ کدوممون کارت ندادن و گفتن فقط به ما دستور دادن که فعلا دست نگه داریم.همین.این طور که معلومه دارن ما رو سر میدونن .پس باید حتما تا منتفی اعلام شدن این جریان ساکت ننشینیم.این جور که معلومه دیوان هم داره به نفع نظام وظیفه رای میده.باید یه فکر دیگه کرد. گرفتن وکیل مجرب یا اقدام از طریق رهبری.

محمد سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ق.ظ

اگر یه مدت کم نفرات کمی رو تو یک شورا معاف میکردند میشد گفت اشتباه شده ولی 4 سال، 50000 نفر تو شورای کل شهرها این کار انجام شده.واقعا"متاسفم که ما باید بخاطر یک مورد به این روشنی کلی توضیح بدیم.

حامد سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ http://www.tiknews.org/display/?ID=41526&page=41

http://www.tiknews.org/display/?ID=41526&page=41

کارگر گفته تا دیوان به ما ابلاغ نکنه ما همچنان ادامه میدهیم . پس همه به دیوان شکایت میکنیم

حامد سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:18 ب.ظ

بچه ها سلام.
امین جان
اگر قضبه وکیل با ۴۰۰۰۰۰تومن حل میشه من نصفش رو قبول می کنم. ۵۰ نفر رو چه جوری جمع کنبم؟ کیا هستن؟

امید سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:37 ب.ظ

سلام من با مسوول دفتر آقای رازینی صحبت کردم ایشان میگن که این صحبت در حد پیشنهاد بوده که با روزنامه ایران صحبت کرده اند نه به صورت بخشنامه رسمی به دیوان عدالت اداری بچه لطفا سریعا این مساله را پی گیری کنید و از مدیر سایت درخواست می کنم شخصا این مساله را پی گیری کند

[ بدون نام ] سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:01 ب.ظ

اقا اشتباه نکنین نفری 400000 تومن. نصف اول بقیه ش آخر

دوست عزیز همه شما سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:10 ب.ظ

تحقیق بیشتری در مورد وکیل انجام بده در مورد توانایی ها و
قیمتی که ارائه نموده.
مبلغی باز گردانده نمی شود اصولاٌ توسط وکلا حتی در صورت شکست.
من مدتی پیش به این وکیل در رابطه با این پرونده مراجعه کردم و برای گرفتن رای آن هم صد در صد به بنده (به تنهایی) مبلغ
۶۰۰۰۰۰ تومان را پیشنهاد کرد .

نظر یک حقوقدان سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:36 ب.ظ http://ebtal50.persianblog.com

مدیریت محترم سایت و دوستان عزیز :

هشدار ******* هشدار

1 . عملکرد دیوان عدالت بر مبنای عدالت مطلق "قانونی" میباشد و بدون در نظر گرفتن شخصیت طرفین و صرفا در چارچوب قانون عمل میکند و قضات دیوان ( که انصافا افراد صالح و خوش سابقه ای هستند ) بر خلاف سایر نهادها توان مصلحت اندیشی ندارند . پس تجمع در مقابل دیوان و بیان مشکلات زندگی تاثیری در رای دیوان نخواهد داشت .

2 . قطعا نظام وظیفه قبل از اقدام خود جوانب امر را در نظر گرفته و با مشاورین حقوقی خود مشورت کرده و به اصطلاح برای حضور در دیوان دوپینگ حقوقی انجام داده . وگرنه جرات نمی کردند چنین کاری انجام دهند و موقعیت کاری خود را به خطر اندازند . پس احتمال اینکه عمل نظام وظیفه توجیه قانونی داشته باشد فراوان است و در اینصورت ما محکوم خواهیم شد .

3 . در صورتیکه دیوان رای به محکومیت ما صادر کند دیگر نمیشود کاری کرد و تجمعات ما هم غیر قانونی اعلام میشود . حتی رهبری هم برای قانون احترام فراوان قائلند و بعید به نظر میرسد که در صورت صدور حکم آنرا نقض کنند .

4 . شاید بهتر بود که کار به دیوان کشیده نمیشد ولی حالا که قرار است پرونده در دیوان مورد بررسی قرار گیرد بهترین کار انتخاب وکلای مجربی است که به قانون اشراف کامل داشته باشند و به قضات محترم در یافتن قوانین امیدوار کننده کمک کنند ( نسبت به وکلای نظام وظیفه معلومات بیشتری داشته باشند . )

5 . تا اینجای قضیه این پرونده به پرونده سایت بازتاب بسیار شبیه شده . سایت بازتاب پس از توقیف شدن به دیوان شکایت کرد که دیوان هم در ابتدای رسیدگی حکم موقتی مبنی بر رفع توقییف این سایت رو صادر کرد و در اون زمان بازتابیها هم مثل ما از خوشحالی در پوست خود نمیگنجیدن ولی دیروز خبری در روزنامه ایران منتشر شد مبنی بر اینکه دیوان در بررسیهای خود سایت بازتاب رو محکوم کرد .

6 . تا قبل از صدور رای در دیوان فرصت باقیست . به نظر من بهترین کار مراجعه به دفتر رهبری میباشد که هم حق مصلحت اندیشی دارد و هم از اهرم لازم برای فشار بر نظام وظیفه برخوردار است و هم سابقه این دفتر نشان داده که در دعاوی بین اشخاص ودستگاههای مختلف حکم به نفع اشخاص صادر میشود .


پس تا قبل از اینکه با محکوم شدن در دیوان همه راهها به رویمان بسته شود مسیر حرکت را عوض کنیم .

محسن از مشهد مقدس سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:13 ب.ظ

با سلام خدمت تمامی معاف شدگان عزیز
با وجود اینکه من خودم اخیرا لیسانسم رو در رشته حقوق گرفتم و تا چند ماه دیگه به این خدمت کذایی اعزام خواهم شد از صمیم قلب برای تمامی شما دوستان آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم از این نگرانیها هر چه زودتر فارق شوید .
دوستان مطمئنا حق با شماست و هر کسی که کتاب مقدمه علم حقوق دکتر کاتوزیان رو خونده باشه می تونه این رو استنباط کنه . دوستان عزیز به صحبتهای آقای رازینی به هیچ عنوان اتکا نکنید زیرا به این عمل اصطلاحا سیاست قضایی می گویند که در ابتدا با توجه به اصول حقوقی که از اعتبار نازل تری نسبت به دلیل برخوردار است نظر دهند و در خاتمه با توجه به دلایل که اجل از اصول حقوقی است حکم صادر کنند .
دوستان عزیز من به شما اطمینان می دهم که حق با شماست و حتی یک گام هم عقب نکشید زیرا بر خود ظلم کرده اید و خداوند ظلم را در هر نوعی حتی به خود منع فرموده است .
اندکی صبر سحر نزدیک است

اظهار نظر شما بی شک مایه دلگرمی ما، و روزنه نوری در این شام تیره و تار است.

ملت سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:43 ب.ظ

دوستان عزیز همه بدانید نه سردار ! کمالی ونه کس دیگری در این نظام دلش برای ما نمیسوزد . ما پیرو علی هستیم که جانش را برای عدل و حق تقدیم بشریت کرد تا روزی مثل امروز امثال این به ظاهر سرداران اینگونه نتوانند در روز خورشید را انکار کنند و کسی دم بر نیاورد . .. هیهات من الذله

یوسف سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ب.ظ http://ebtal.blogsky.com

بچه ها به نظرمن این موضوع را به طورگسترده باید به اطلاع روزنامه ها و خبرگزاریهای مختلف برسانیم

علی سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ

اینا به فکر مردم نیستن.یه جوری رفتار میکنن انگار مشکل ۵۰ نفر است که مربوط به یکی دو ماه یش است.انگار نه انگار که با ۵۰۰۰۰ نفر طرفند که ۳-۴ سال از معافیتشان گذشته.من که هیچوقت بابت این استرسی که به ما وارد میکنن نمی بخشمشون.

محمد چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://ebtal50.persianblog.com

رای احتمالی دیوان :

در صدور این کارتها تخلف صورت گرفته پس حقی برای کسی ایجاد نمیشود و اشخاصی که از این حق بهره مند شده اند در حالی که حقی نداشته اند معافیتشان باطل میشود و چون در این تخلف نقشی نداشته اند مجازات نمیشوند . ( مثل کسی که چهارسال پیش اتومبیل متعلق به غیر را با سند جعلی خریداری کرده و اکنون مالک اصلی مراجعه کرده پس باید بدون هیچ شرطی اتومبیل را به مالک اصلی مسترد نماید . )

با افرادی هم که در صدور این کارتها قصور داشته اند و آیین نامه را اشتباه اجرا کرده اند به نسبت تقصیرشان برابر آیین نامه برخورد میشود ( چون عمدی نبوده عفو میشوند ).

تسهیلاتی هم که جناب کارگر وعده داده اند فرجه شش ماهه اعزام به خدمت است و قانون اجازه تسهیلات بیشتری را نمیدهد . ( بعد از شش ماه مشمولین غیبت میخورند . )

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:14 ق.ظ http://ebtal50.persianblog.com

به وب بالا سر بزنید .

محمد چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ http://ebtal50.persianblog.com

دوستان سعی کنید از نظام پزشکی هم کمک بگیرید .
نظام وظیفه علنا به پزشک ها توهین کرده و اگر این خبر به گوش مسئولین نظام پزشکی و جامعه پزشکی کشور ( که بسیار حساس و پر قدرت هستند ) برسد اونها هم ساکت نمینشینند و احتمالا شکایت و اعاده حیثیت خواهند کر د .
این به نفع ماست .
لطفا تا قبل از اینکه دیوان ما رو محکوم کنه با شماره های سازمان نظام پزشکی تماس بگیرید .

[ بدون نام ] یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ

با سلام خدمت مدییریت محترم سایت
لطفا یک نامه در مورد لغو معافیت ها و رسیدگی
به آن به سایت رهبیری بفرستید
www.leader.ir
قسمت ارسال نامه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد