معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

پزشکان مظلوم!

پزشکان و نظام پزشکی محترم!

شما چرا سکوت؟

سردار کارگر، ۱۰/۲/۸۶، روزنامه ایران:

 سال ۱۳۸۲ تاکنون حداکثر ۳۰ هزار نفر در کشور از این نوع معافیت بهره مند شده اند. این در حالى است که بر اساس ماده ۳۰ آئین نامه معاینه و معافیت پزشکى فقط افرادى مى توانند از این نوع معافیت استفاده کنند که با بیمارى غدد مترشحه نیز دست به گریبان باشند.سردار کارگر تصریح کرد:متأسفانه در بررسى هاى کارشناسى به عمل آمده دریافتیم اعضاى کمیسیون هاى پزشکى مربوطه صرفاً با اندازه گیرى قد و وزن نسبت به معافیت مشمولان نظر داده اند.

سردار کارگر، ۱۱/۱۱/۸۲، روزنامه شرق:

سردار کارگر در پاسخ به سئوال دیگر «شرق» درباره معافیت چاقی و لاغری گفت: «فرمول خاص و ثابتی برای این معافیت داشتیم که عدد مدنظر ما تا دهم بهمن ماه رقم ۲۰ بود. از دهم بهمن ماه فرمول ما رقم حداقل را ۱۵ و رقم حداکثر را ۴۰ درنظر می گیرد که لاغرها و چاق های کسب کننده این رقم معاف می شوند.» وی در تشریح نحوه اخذ معافیت چاق و لاغری گفت: «جوانان مشمولی که عدد وزن آنها تقسیم بر مجذور قدشان از پانزده کمتر شود به عنوان لاغری معاف و جوانانی که عدد وزن آنها تقسیم بر مجذور قدشان از ۴۰ بیشتر شود به عنوان چاقی معاف می شوند.»

(کاملا عادی است که حافظه فردی سخنانی که چهار سال قبل ادا کرده باشد را از یاد ببرد؛ خصوصا وقتی که مصلحت در فراموشی باشد! اما باید به این گونه افراد وجود یک چیز  بد به نام «آرشیو رسانه ای» را اطلاع داد!)

خودتان قضاوت کنید.

نظرات 22 + ارسال نظر
احسان چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 07:40 ق.ظ

لطفا هر چه سریعتر با وکیل هماهنگی های لازم جهت اعلام شماره حساب و واریز مقدار پول معین کنید تا بچه ها در سراسر کشور پول واریز کنند چون تعداد ما زیاد هست مقدار آن قابل پرداخت برای همه می باشد من شخصا منتظر شماره حساب و واریز پول هستم لطفا زودتر اعلام کنید

دوست عزیز
هماهنگی ها در حال انجام است. البته اگر عجله دارید می توانید مستقیما با وکیل تماس بگیرید.
اما یک توصیه. در این اوضاع هرگز بدون تحقیق به یک شماره حساب پول واریز نکنید. چون امکان سوء استفاده وجود دارد. شما به هر حال باید برای ارائه مدارک لازم وکیل را ببینید.

امیر چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:09 ق.ظ

واقعا عجب مملکت جالبیه !!!!!!!!!

مجید چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:03 ق.ظ

والا من که دو ماه دارم دیونه میشم. از مدیریت سایت تقاضامندم که در صورت امکان واسه تجمع در مقابل دفتر رهبری برنامه ریزی کنند.امکانش هست؟ این تنها راه باقیمانده است.اخه رهبر فرمانده کل قواست ۰توروخدا سریعتر یک کار یبکنیم .تا کی بلاتکلیفی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:30 ق.ظ

(با تشکر از دوستانی که پیام قبلی بنده را در وبلاگ خود ثبت کردند لطفا با کمی حوصله و دقت مطالعه فرمایید.)

با عرض سلام خدمت همرزمان عزیز در این پیکار نابرابر

دوستان عزیز در محاکم ، این حروف و کلمات و نوع عبارات و حتی لحن آنهاست که حکم را صادر میکند و نه مسائل و مشکلات طرفین و نه ابراز نظرها و نه روزنامه و .... فقط عبارات مندرج در آیین نامه ها و قوانین.فقط!

در ماده 43 قانون نظام وظیفه عمومی(مربوط به معافیتهای پزشکی)ذکر شده اگر مشمولی با تخلف معافیت دریافت کند یا بر خلاف آیین نامه پزشکی معافیت دریافت کند......
اثبات این امر که هیچکدام از ما تخلفی انجام نداده ایم کار ساده و بدیهی است ولی اینکه ثابت کنیم بر خلاف آیین نامه انجام نشده است کار را برای ما مشکل و برای ستاد کل نیروهای مسلح ساده کرده است.
عزیزان همانطور که در جلسه یکشنبه عرض کردم نظام وظیفه و نیروی انتظامی فی نفسه با ستاد کل مخالف می باشد.شواهد و قرائن حاکی از این موضوع است.پس طرف ما ستاد کل نیروهای مسلح می باشد.چه اینکه دستورات این ستاد برای نظام وظیفه لازم الاجراست.(به نظر بنده سردار کمالی و مقام بالاتر ایشان از آن دسته افراد مشکل دار هستند که بویی از انسانیت نبرده اند البته با عرض معذرت از ایشان!!)

خب ما یک ماده 43 قانون نظام وظیفه عمومی داریم و یک ماده 30 آیین نامه معافیت پزشکی .همین!هیچ چیز اضافه تری که بتوانیم دلایل و مستندات دیگری از آن استخراج کنیم نداریم.(اگر کسی سراغ دارد بگوید)
ماده 43 که مشخص است.یا باید تخلف از جانب مشمول باشد یا بر خلاف ایین نامه اجرا شده باشد(تخلف از سوی مسئولین)پس تا اینجا به نظر ستاد کل تخلف از سوی نظام وظیفه بوده است و این حقی برای ما ایجاد نمیکند.چون در ماده 43 یا مواد دیگر حقی برای ما در نظر گرفته نشده است.مثل همیشه که رعیت حقی بر حاکم ندارد!!!(اگر کسی سراغ دارد بگوید)

پس باید رفت سراغ ماده 30 آیین نامه معافیت پزشکی
این ماده دوستانی که مطالعه کرده باشند مشتمل بر 8 بند می باشد.قانون معافیت چاقی و لاغری مستند به بند 8 می باشد.در 7 بند اول مواردی نظیر تیروئید پاراتیروئید فوق کلیوی و حتی بیماری قند و ... که مستقیما به غدد مربوط می شود ذکر شده است.در صدر ماده 30 همانند مواد دیگر این ایین نامه ذکر شده مشمولانی که دارای بیماری غدد مترشحه باشند با توجه به نوع بیماری از معافیت مندرج در هر بند استفاده خواهند نمود(ببخشید این جملات عین ایین نامه نیست ولی بعلت اینکه بنده ان را فعلا در اختیار ندارم و بارها مطالعه کرده ام با توسل به حافظه ام بیان میکنم)این متن برای تمامی بندهای آیین نامه مذکور ذکر شده است.ستاد کل به همین مطلب استناد می کند که چون در صدر این ماده (ماده30)گفته شده مشولانی که دارای بیماری غدد مترشحه می باشند...... بایستی در بند 8 نیز مشمولان داری بیماری غدد مترشحه باشند.

عرض کردم تا اینجای کار حق کاملا با ستاد کل نیروهای مسلح است و ماده 43(احضار تا 5 سال) دست نظام وظیفه را برای احضار مجدد ما باز می گذارد.

خب اینجاست که کلمات و عبارات و مستندات راهگشاست. ونه ابراز نظر کارگر و رازینی و کمالی و احمدی مقدم و ریاض(عده ای موافق و عده ای مخالف) بنده 3 مورد در آوردم و دیدم یکی از دوستان عزیز به خوبی مورد چهارم را ذکر کرده اند که بنده به این 3 مورد اضافه می کنم.
۱-در ماده ۳۰ در ۷ بند اول تمامی غدد بصورت واضح بیان شده است در صورتی که در بند هشتم هیچ غده ای بیان نشده است.
۲-از دیدگاه متخصصان رابطه دقیقی فی مابین ترشح غدد و چاقی و لاغری نمی توان متصور شد.همین دلیل باعث شده ستاد کل بجای اصلاح این بند و اعلام نوع غده و میزان ترشح دقیق و نحوه و فرمول ارتباط ترشح غدد با قد و وزن این بند را حذف و این نوع معافیت را دیگر بهیچ عنوان صادر نکند.
و مهمتر از همه
۳-در هفت بند اول ماده ۳۰ تمامی غدد بدن و اختلالات و بیماریهای ناشی از ان بصورت کامل ذکر شده است و اینکه در بند ۸ قانونگذار بخواهد اجرای این بند را منوط به اجرای بندهای قبلی کند بی معنی به نظر می رسد.چون در صورت تحقق بندهای ۱ تا ۷ دیگر ارجاع به بند هشتی وجود نخواهد داشت!!!!!!!!!
به این معنی که در صورتی که شخصی از نظر ترشح غدد مشکل داشته باشد در بندهای ۱ تا ۷ معاف می شودو بند ۸ بی معنی است!
4-(مورد ذکر شده توسط یکی از دوستان که بصورت خلاصه عینا ذکر میگردد)
در آن زمان معیار تشخیص بیماری نسبت قد و وزن بوده است و معاف شدگان بر اساس قانون بیمار تشخیص داده شده و معاف شده اند.اکنون حتی اگر روشی باشد(که نیست) که بشود تعیین کرد فرد چاق یا لاغر حتما به بیماری غدد مبتلا میباشد یا خیر، این مربوط به قانون فعلی میشود و شامل معافیتهای گذشته نیست.
حتی با فرض اینکه ماده 30 بند 8 مخصوص بیماری غدد باشد. زیرا تشخیص تمام بند های دیگر از نظر پزشکی به راحتی ممکن بوده است و فقط در بند 8 به دلیل وجود نداشتن معیار مورد قبول پزشکان، نسبت قد و وزن معیار تشخیص قرار گرفته است.یعنی به دلیل اینکه امکان تشخیص نداشته فقط شرط قد و وزن را در ایین نامه قرار داده است.

بنابراین دو سند مهم داریم:
1-در صورتی که بیماری غدد شرط لازم برای معافی باشد بند 8 بی معنی است!
2-با توجه به عدم وجود معیار مناسب درآن زمان برای ارتباط ترشح غدد و چاقی و لاغری قانونگذار نسبت قد و وزن را دلیل لازم و کافی ذکر کرده و ترشح غده ای خاص را در بند هشتم متذکر نشده است.(حتی سه مورد مثال هم آورده شده است که در هیچکدام موضوع ترشح غدد بیان نشده است)بنابراین پزشکان نظام وظیفه (معرفی شده توسط فرمانداری و یا پزشکان خود ستاد کل) بر این اساس عمل کرده اند.حال اگر به فرض محال رابطه ای وجود داشته باشد بایستی از این به بعد اعمال گردد و شامل حال گذشتگان نخواهد بود.

همینطور هر بند از این آیین نامه( و نه فقط بندهای ماده 30 ) یک بند مجزا می باشد و دیده می شود اجرای هیچ بندی منوط به اجرای بند دیگر از این آیین نامه نمی باشد.اگر قرار بر این باشد که اجرای بندی منوط به اجرای بند دیگر شود اصولا بند اول وجودش بی معنی خواهد بود!

(بی صبرانه منتظر استنتاج دیگر این قوانین از طرف دیگر دوستان هستیم تا با دلایل بیشتری در جلسات حضور داشه باشیم.لطفا کمی احساسی بودن را کنار بگذارید.)

بگذریم

به نظر بنده موارد زیر باید پیگیری شود.همه با هم تا یکی به نتیجه برسد:
1- پیگیری در دیوان عدالت اداری و اخذ وکیل و ارائه مستندات
2-پیگیری جلسه کمسیون اصل نود مجلس و برقراری جلسه
3-پیگیری از طریق بیت رهبری و درخواست دخالت و طلب معافیت از ایشان(حتی اگر شده عفو رهبری!!!)
4-اعتراض اعتراض اعتراض(از هر طریق ممکن روزنامه،رادیو تلویزیون،ستاد،دیوان،کمسیون،وبلاگ و ...)

چند نفر از نمایندگان ما بهمراه یک یا چند وکیل مجرب بایستی در جلسات کمسیون اصل نود و دیوان عدالت اداری حضور داشته باشند.همین افراد نیز بایستی برای جلسه حضوری با رهبری اقداماتی انجام دهند.
برادران کسانی که مایل هستند و در وجود خود شهامت و مردانگی را می بینند بایستی از وقت خود مایه گذارند و این جمع را تشکیل دهند.بنده امادگی خود را رسما برای پیگیری موضوع اعلام می دارم(هرچند بعد مسافت تا تهران برایم مشکل ساز خواهد بود)دوستان عزیز هر چند وبلاگ و اعتراضات عمومی بسیار موثر است ولی در نهایت اقدامات حضوری و عملی کامل کننده اقدامات اولیه است.امیدوارم بتوانیم با تشکیل هسته اولیه نمایندگان ، موضوع را بصورت رسمی و قانونی پیگیری گسترده تری نماییم.


برادران همرزم،همرزمان برادر ، کسانی که با تاسی به شبهای محرم و فریاد زدن ((یا حسین)) ، هیهات من الذله را در وجود خود رویانیده اید،اینجا و این زمان ، مکان و زمانیست که باید ثابت کنید رهرو راه ظلم و جور نیستید.اینجاست که اگر می بینید دیگران نشسته اند شما باید برخیزید و با امید به اجر اخروی و البته حلاوت پیروزی در این پیکار نابرابر مقابل یزیدیان زمان (امیدوارم اقای کمالی ((حر)) کارزار شود و نه ((شمر)) آن !) خاطره ای خوش برای زندگی خود و خاطره ای خوش برای بازگویی به فرزندان خود بجای بگذارید.(و نه خاطره ای تلخ که همیشه با یاد آوری آن ظلم به خود را فراموش نکنید!)
تا پیروزی نهایی
یک یا حسین دیگر


مصطفوی

علی چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:57 ق.ظ

امکان داره از تجمع در مقابل دفتر رهبری -نظام وظیفه-سوء استفاده بکنه و تجمع رو جور دیگه ای معرفی کنه.به نظر من باید ببینیم چه عاملی باعث شد که تا همین جا ما جلو بیاییم و اینا فراخوانی رو متوقف کنن.به نظر من اطلاع رسانی به روزنامه ها و افکار عمومی باعث موفقیت ما شده و باید همین کارو ادامه بدیم.با این کار دفتر رهبری هم خبر دار میشه(البته اگه تا بحال خبردار نشده باشه) و برای اعاده حق ما کاری میکنند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ب.ظ

یک منبع آگاه گفت:
در نهایت معافی هیچکس باطال نخواهد شد!
منتهی تمامی معاف شدگان محکوم به پرداخت مبلغی پول به حساب نظام وظیفه خواهند شد

لطفا منبع خبر را اعلام کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ

اتفاقا من دقیقا یادمه همین حر ف رو در تلویزیون شبکه آموزش زد و حرفی از غده ی متشرحه نزد اینا با خودشون در گیرن من فقط موندم ما چه کاره ایم مگه زمانی که قانون فروش خدمت رو برداشتن اونایی که خریده بودن رو برگردوندن به خدمت که حالا با ما اینگونه رفتار می کنند

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ

امروز برای من احضاریه نظام وظیفه رسید! تاریخ پستش ۱۰/۲/ است مگه قرار نبود فعلا متوقف بشه !!!
اینها حرف خودشون رو هم قبول ندارند و ما رو مسخره کردند
ما توی یه سیرک گیر کردیم با یه مشت دلقک !! متاسفانه

لطفا در صورت امکان تصویر نامه را که مشخصات آن حذف شده است به وبلاگ ایمیل نمایید. ebtaal@yahoo.com

امین چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ب.ظ

من پیشنهاد می کنم آقایی که امروز براش از نظام وظیفه نامه اومده اونو برای اقای سلیمانی ارسال کنه تا ازش به عنوان مدرک دروغگویی نظام وظیفه استفاده شه.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ

من به عنوان یکی از شاکیان که به تنهایی به دنبال این قضیه در دیوان می باشم . از دست همه شما دلخور می باشم .چون به هر قسمتی که مراجعه می کنم ردپای هیچ یک از معاف شدگان را نمی بینم. شما چون در بطن ماجرا قرار گرفته اید و در جریان تمام قضایا می باشید فکر می کنید این قضیه در مورد همه صادق می باشد . ولی در اغلب قسمتهای دیوان اصلا صورت مسئله را نیز نمی دانند چه برسد به .........
و حتی در بعضی از قسمتها وقتی جویای این ماجرا می شوید . به تصور غلط یا ؟ می گویند که معافیتها از 82 تا 85 می بایست به خدمت سربازی اعزام گردند.
البته این رانیز عنوان می نمایم که قسمتهایی نیز از متوقف شدن این ماجرا بصورت مقطعی بر اساس اظهارات آقای رازینی خبر می دهند .
حال نیاز دیدم چند نکته را به آگاهی شما برسانم (با اینکه بسیار نا امید از همه شما می باشم.)

فیمابین دیوان عدالت اداری و نظام وظیفه تا حالا هر چه که گذشته به صورت لفظی بوده که منجر به توقف فراخوان نظام وظیفه شده است . متذکر می شوم بنا به گفته همه در دیوان """" فعلا """"""
در ضمن زمانی شما می توانید با آرامش خاطر از معافیت خود استفاده نمایید که در هیئت عمومی دیوان برای این قضیه یک رای (حکم) به ثبت رسیده باشد . که بر اساس آن حکم بخشنامه نظام وظیفه ( مبنی بر فراخوان و یا ابطال معافیتها) ابطال شده باشد . در این صورت در هر جایی که شما با مشکلی مبنی بر معافیت خود مواجه شدید از جمله ابطال ، ممنوع الخروج شدن و فراخوانی دیگر و ........ با مراجعه به هیئت عمومی که به راحتی نیز صحل الوصول می باشدبا داشتن فقط تقاضای یک دادخواست از آن رای (حکم) یک نسخه گرفته و در صدد رفع مشکل خود بر می آئید .
در آنجا در رابطه با این قضیه هیچ رایی ثبت نشده است پس هیچ حکم قانونی وجود ندارد .
در ضمن این دادخواست ماشاالله از پشتکار شما عزیزان در دیوان تبدیل شده به یک دادخواست کاملا معمولی همانند دادخواستی که توسط یک نفر مطرح شده باشد .(با وجود اینکه چنین دادخواستی حداقل یک نفر را جهت پیگیری دارد.) نه دادخواستی که 50000 نفر در پشت آن می باشند . (من در کلام زیاده روی نمی کنم من حتی یک نفر رانیز در زمانهایی که مراجعه می کنم در قسمتهای مختلف نمی بینم .)
شما می بایست یک دادخواست هر چه سریعتر با تعداد کثیری از بچه ها (در بدترین شرایط حداقل 50 نفر ) تهیه کنید و با ضمیمه نمودن تمام مدارک قانونی (از جمله گفته های درج گردیده در روزنامه ها و .... ) آن را مستقیما به هیئت عمومی تسلیم نمایید یعنی دادخواست برای هیئت عمومی تنظیم گردد حتی اگر امکان گرفتن وکیل میسر نشد این کار را کرده و پیگیر آن در قسمتهای مختلف دیوان به کررات شوید . در جهت ابطال بخشنامه نظام و ظیفه در مورد ابطال معافیتها و بررسی مجدد آنها ..... برای گرفتن رای و ثبت آن در هیئت عمومی .

پیشنهادی نیز دارم و آن این است که تمام مدارک موجود مبنی بر اینکه قضیه کنترل غدد در سال 82 تا ... مطرح نبوده مصاحبه شرق با رییس نظام و ظیفه در آن زمان و ..... را در قالب یک ابلاغیه تهیه نموده و به تمام خبر گزاریها و مجلس و دیوان و .... به تعداد ارسال نماییم . و در ضمن سعی نکنید با این مدارک و ... اتهام متقلب بودن را از دامن خود پاک کنید زیرا این اتهام بیشتر از این که دامن شما رافراگیرد دامنگیر مسئولین نظام و ظیفه و ستاد می باشد . مسئولینی که چهار سال متوجه اشکال و ابهام در آیین نامه و اجرای صحیح آن و تقلب در آن به قول و گفتار خودشان نشده اند بدلیل کوتاهی در انجام مسئولیت واگذار شده به آنها متهم می باشند و ضرر وزیان ناشی از این جریان مستقیما دامن خودشان را فراخواهد گرفت و نه کس دیگری و تاوان این کار را کسی جز خودشان که به اشتباه این مسیر را هدایت نموده اند کس دیگری نباید بپردازد .

در ضمن مجلس و بیت رهبری را نیز فراموش نکنید .

امیدوارم حجت السلام آقای رازینی همچنان الطاف خود را از ما محروم نسازد .

و من الله توفیق .

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ

اینکه کسی اون موقع مشکل داشته و الان نداره نمیتونه ملاک باشه چون در عیر اینصورت باید همه کسانی را هم که معافیت چشم پزشکی گرفتن احضار کنند چون ممکن است برخی از آنها عمل لیزیک کرده باشند و حالا دیگه چشمشان مشکل نداشته یاشدو بدون عینک ببینند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:29 ب.ظ

قابل توجه مسئولین محترم :

اگر ما به سربازی برویم بعد از سربازی بعلت ازدیاد سن دیگر هیچ اداره ای ما را استخدام نمیکند .
و اگر به سربازی نریم حق استخدام نخواهیم داشت .
با تصمیم آقایان کارگر و کمالی در هر حالت ما محکوم هستیم تا آخر عمر بیکار بمانیم .

قابل توجه دوستان عزیز :
گرفتن حق واجب است حتی به قیمت از دست دادن جان (شهادت).

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ

بهتر است همه کسانی را هم که به خاطر طلاق گرفتن پدر و مادر کفالت مادرگرفته اند هم احضار کنند و ببینند پدر و مادرشان دوباره به عقد هم درآمده اند یا نه خوب خیلی ها هم از این را معاف شده اند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ

سردار، کلمه بزرگی است که مفهوم جانفشانی و ایثار را در خود دارد. اما گویا این شخص حتی جرأت اعتراف به اشتباه و قبول کردن سخنان گذشته خود را هم ندارد! مثل بچه ها دست و پا می زند که تقصیر را به گردن پزشکان بیندازد!
این قضیه در هر کشور دیگری که بود، در محترمانه ترین حالت، خیلی قبل از این استعفای این شخص را روی میزش گذاشته بودند.
همای گو مفکن سایه شرف هرگز
در آن دیار که طوطی کم از زغن باشد

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام -آقایان در سال۱۳۸۲کمالی در یکی از روزنامه ها ملاک معافیت را نسبت قد و وزن اعلام کرد فکر کنم امید جوان بود.درضمن لازم است در هر شهر بزرگ افراد همدیگر را ملاقات کنند وتبادل نظر کنیم من در مشهد هستم و تمایل دارم با بقیه ملاقات کنم وتصمیم گیری کنیم-آقایانی که در تهران زحمت می کشید از شما ممنونم-فقط خواهش میکنم تجمعاتی را در مقابل دیوان عدالت اداری تشکیل دهید وبا نشان دادن احضارییه های غیر قانونی نظام وظیفه حقایق را به دیوان منتقل کنید

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ب.ظ

با تشکر از شما . من یک پیشنهاد داشتم . پیشنهاد من این که یک تاریخ و ساعتی را مشخص تا همه دوستان در آن زمان
به دیوان عدالت اداری مراجعه کنند و در یک زمان شکایت خود
تقدیم دیوان کنند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ب.ظ

همانطور که خواسته بودید اسکن دعوت نامه و پاکت پستی آنرا ایمیل کردم به آدرس سایت
انگار دروغ و ناجوانمردی جزیی از خلق و خوی این سرداران شده است

علی پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:04 ق.ظ

افرادی که پدر و مادرشان تلاق می گرفتن تا بچه ها شان معاف شوند بعد دو باره عقد میکردن هم باید برن سربازی!!!!!!
از این موارد زیاده . چرا گیر دادن به قد و وزن؟

جمشید پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ق.ظ

من از مدیریت سایت تقاضامندم که در صورت امکان برنامه تحصن در مقابل دفتر رهبری را ساماندهی کنند.با خانواده هایمان در مقابل بیت رهبری تحصن کنیم حتی اگه شده واسه یک هفته.اگه کسی موافقه پاسخ بده .فقط رهبر میتونه مشکل مارو حل کنه .اگه دیوان رای به نفع نظام وظیفه بده دیگه کاری از دستمون برنمیاید.ما بچه های شهرستان اماده واسه تحصن هستیم.لطفا موافقان پیام بدید موافقید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رضا پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ

بچه ها سلام.....میدونم هممون داغونیم...خسته..ولی فقط اتحاد..اینا میخوان خیلی آروم سر مارو زیر آب کنن..فقط اتحاد

[ بدون نام ] جمعه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:06 ق.ظ

آقا جمشید ما موافقیم .
مدیر سایت لطفا شما اقدام فرمایید .

[ بدون نام ] یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ب.ظ

با سلام خدمت مدییریت محترم سایت
لطفا یک نامه در مورد لغو معافیت ها و رسیدگی
به آن به سایت رهبیری بفرستید
www.leader.ir
قسمت ارسال نامه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد