معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

یادداشتی از یک خواننده وبلاگ (امین)

با سلام
متاسفانه بعضی ازدوستان (چون هنوز نامه ای از نظام وظیفه دریافت نکردند) این موضوع رو به شوخی گرفتند و به امید اما و اگرها نشستند. کافی است واسه فهمیدن موضوع توی هر شهری که هستید یه زنگ به نظام وظیفه بزنید تا مطمئن بشید چه خبره.
خود من هنوز نامه ای دریافت نکردم ولی تمام کارهایی که در حد خودم بوده رو انجام دادم(تماس با جاهای مختلف +شکایت به کمسیون اصل 90 مجلس)
دوستان توجه کنید که جای هیچ گونه درنگی نیست و این مشکل فقط مشکل ما 50 هزار نفره و ما باید با شناختی که از جامعه ی خودمون داریم نباید انتظار هیچ معجزه ای رو ازبیت رهبری و ریاست جمهوری و نظام وظیفه داشته باشیم.
باور کنید اگه خود ما دست به کار نشیم توی یه چشم بهم زدن کارت های هممون باطل میشه و واسشون حتی به اندازه یه ذره هم اهمیت نداره که ما کار و زندگی و آیندمون و شاید واسه خیلی ها همه چیزشون رو از دست بدن.
توجه کنید دوستان که هدف ما دو چیز است:
اولا:اطلاع رسانی و هدف دوم ما که مهمتر از هدف اول ماست عبارت است از شکایت از این حکم ناعادلانه و مضحکه به مراجع ذیع صلاح (کمسیون اصل 90 مجلس+ دیوان عدالت اداری)
دوستان هر چقدر که ما تبلیغات و اطلاع رسانی داشته باشیم برای ابطال این حکم ناعادلانه نیاز به حکم مجلس یا دیوان عدالت اداری داریم و بدون احکام فوق حکم ناعادلانه نظام وظیفه همچنان پابرجاست...
من از تمامی دوستان (چه اونای که واسشون نامه امده و چه اونایی که نیومده) تقاضا دارم همه هرچه سریعتر دست به کار بشن (چون ما توی این جریان چیزی واسه ازدست دادن نداریم)
1.فرستادن شکایت کتبی (به صورت فردی) به کمسیون اصل 90 مجلس
2. شکایت به دیوان عدالت اداری (در این مورد من با مشورتی که با یک وکیل انجام دادم بهتر است همه با هم هر چه سریعتر شکایتی رو علیه نظام وظیفه تنظیم کرده و همراه با یک وکیل به دیوان عدالت اداری بدهیم)
البته توجه داشته باشید که اگر نتوانیم این کار را انجام دهیم نباید وقت را از دست بدهیم و هر فرد به طور جداگانه اقدام کند (چون به نتیجه رسیدن هر کدام یک از شکایات برای سایر موارد نیز کفایت می کند)
3.اطلاع رسانی و تبلیغات (هر فرد به نوبه ی خود)


من اگر بنشینم
تو اگر بنشینی
چه کسی برخیزد؟

نظرات 10 + ارسال نظر
نیما سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ

سلام من هم موافقم
ولی مشکل اینجاست که هنوز خیلی از پنجاه هزار نفر خبر ندارن !
اگر خبر دار بشن که خوبه ما اینجا فکر کنم 200 نفر باشیم که نظر می نویسیم پس تکلیف اون بقیه چیه چه طوری باید اون ها رو خبر کنیم .
راستی من نامه را تکمیل کردم http://ebtal.mihanblog.com/Post-11.aspx
اگر کسی چیزی نمی خواد اضافه یا کم کنه شروع کنیم همه با هم به ایسنا ، ایرنا ، سازمان صدا وسیما و روزنامه های ایمیل کنیم که به عنوان نامه سرگشاده به دست آقای باهنر برسونن در ضمن من ایمیل زدم به آقا صادق که گفته بود من می رسونم ولی هنوز جوابی دریافت نکردم
بچه های تو تالار پرشین تولز هم می تونیم به سرعت با هم ارتباط برقرار کنیم
http://forum.persiantools.com/showthread.php?p=1092486&posted=1#post1092486
هر چی این موضوع گسترش پیدا کنه کار ما برای اطلاع رسانی راحت تر میشه
باید ضمن خبر کردن بقیه دوستان قدو وزنی محیط را برای دیگر معاف شدگان هم فراهم کنیم .

حسین سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:32 ب.ظ

آقا اگه نامه اومد و ما هیچ اقدامی نکردیم چه اتفاقی خواهد افتاد؟ اینهایی که پاسپورت گرفتند ممنوع خروج میشن؟ اونایی که گواهینامه گرفتند همش باطل میشه؟ شاید از کار بی کار بشیم ولی فکر نمی کنم حتی پاسپورت هم باطل کنند. دوستان متاسفانه هیچ گونه اقدامی نسبت به شکایات ما نشده. ولی خودمانییییم آنها هر کاری که بخوان میتونند بکنند فعلاً ما بازی دست آنها شدیم هر وقت بخوان صادر می کنند هر وقت بخوان باطل می کنند واقعاً اگر همچین کاری را بکنند هیچ اعتمادی دیگر به این نظام ، دولت، ملت نمی توان داشت.....

[ بدون نام ] سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:31 ب.ظ

سلام من به نظام وظیفه زنگ زدم گفتن تا ۲ هفته اینده برای همه نامه مراجعه ارسال می شه و همه باید مراجعه کنن.
خواب مثل اینکه تموم شد.
دیگه کاری نمی شه کرد چون در تماس با بیت رهبری تاکید کردند که کار درستی انجام شده.

حسین سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:53 ب.ظ

آقا بی خود خالی بندی نکنید چرا ترس واهمه تو دل بجه ها میندازید؟ بیت رهبری به این راحتی جواب نمیده !!! تا دو هفته دیگه هم هیچ اتفاقی نمی یوفته خیالی نیست . از مدیر وبلاگ هم خواهش می کنم خبر های + رو انتخاب کنند.

نمیا سه‌شنبه 21 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ

سلام من اینو به تمام خبرگزاری ها به صورت سرگشاده فرستادم http://ebtal.mihanblog.com/Post-11.aspx
به کامران نجف زاده هم فرستادن ایمیل شخصیش تو وبلاگشم کامت گزاشتم
خبر 20:30 رو دنبال کنیم اگه ایمیلی به من هم رسید اینجا یا تو وبلاگ می نویسم

hamid چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:40 ق.ظ

من هم قربانی این اقدام وقیحانه شدم.3 سال بیش به طورکاملا قانونی وبوسیله قانون موجود وقت طی 2 مرحله کذراندن کمیسیون بزشکی معاف بزشکی دایم کرفتم والان بعد ازاینکه ازدواج کردم وصاحب 1 بجه هستم وبا هزار زحمت جهت امرارمعاش به خارج ازکشور اومدم باید همه جی را رها کنم وبه خدمت سربازی بیام من الان 30ساله هستم و اکنون جه کسی می خواهد خرج زندکی زن وبجه وخانواده من را تامین کند ایا ظلم ازاین بزرکتردیدید؟؟؟؟ ایا این مسولین محترم نمی خواهند یه کم فکر کنند ایا انها فکر می کنند ما 50 هزارنفر باید 3 یا 4 سال صبرمیکردیم وبیکارمی نشستیم تا اینها خبرابطال کارت معافیت مارااعلام بکنند. خدایا به جه کسی بناه ببریم؟؟؟

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ

سلام اره منم با حسین موافقم
50 هزار نفر تو دو هفته !

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:44 ب.ظ

سلام حسین جان می تونی زنگ بزنی و خودت جواب بگیری اگه برات زحمت نیست مگه من خوشم میاد این کارت باطل یشه منم یکی از این ۵۰۰۰۰ نفر ولی جواب دادن که باید مرجعه دوباره بشه و همه بررسی مجدد بشن از نظر غدد مترشحه.
یا علی
انشاءالله که همیچین چیزی پیش نیاد ولی شما یک تماسی بگیر

نمیا چهارشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:12 ب.ظ

سلام 3 تا خبر خیلی مهم
امروز اتفاق افتاد
حتما بخونین
http://ebtal.mihanblog.com/Post-13.aspx

علی شیرک زاده یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ق.ظ

سلام
بهترین کار شکایت به دیوان عدالت اداری توسط یک وکیل زبده است.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد