معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

قدردانی از سایت خبری بازتاب

سایت خبری بازتاب در دومین اقدام خود در قبال این تصمیم نظام وظیفه اقدام به چاپ خبری در مورد فراخوانی معاف شدگان وزن و قد به خدمت نمود. سایت بازتاب در این خبر آمادگی خود را جهت انعکاس هر گونه توضیح نظام وظیفه در این مورد اعلام نموده است.
جا دارد همین جا از اقدام این سایت در انعکاس ظلم و تبعیض های موجود در جامعه کمال تشکر و قدردانی را اعلام کنیم.

لینک این خبر:

http://www.baztab.com/news/64677.php

با توجه به این که خود سایت بازتاب هم اکنون مشمول نوع دیگری از بی عدالتی و تبعیض قرار گرفته و این سایت علیرغم رأی دیوان عدالت اداری مبنی بر غیر قانونی بودن فیلتر شدن آن در فیلتر به سر می برد برای دیدن خبر از لینک غیر مستقیم زیر استفاده کنید:

http://www.hrmovie.com/gethtml.php?_u_r_l_=aHR0cDovL3d3dy5iYXp0YWIuY29tL25ld3MvNjQ2NzcucGhw

 

نظرات 14 + ارسال نظر
شهاب یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ

من رفتم دیدم . به نظرم باید خیلی گسترش بدیم اعتراض رو . هر کسی هر کاری ازش بر میاد انجام بده

[ بدون نام ] یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:10 ق.ظ

DOSTANE AZIZ SALAM,MAN HAMIN ALAN IN KHABARO AZ SITE BAZ TAB DEDAM VA VAGEAN ASABAM BE HAM RIKHTE,MAN BA ESTEFADE AZ HAMIN GANON MOAF SHODAM VA ALAN HAM 3 SAL HAST KHAREJ AZ KESHVARAM VA MIKHASTAM MAHE DEGE VASE HAMESHE BARGARDAM KESHVARAM VA BE ONJA KHEDMAT KONAM,KHODA LANAT KONE IN MAMLEKAT VA NEZAMO KE AYANDE VA ZENDEGEYE JAVANAYE MARDOM BARASHON HECH ARZESHY NADARE,

حسین یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ

آقا خیالتونو راحت کنم آخرش میگن اونایی که معاف شدن معافیتشون باطل و باید برن سربازی یه سری هم میرون شکایت می کنند که ما نمی تونیم بریم مشکل داریم سر کاریم زن و بچه داریم ..... اینجور مشکلات رو مطرح می کنند و آخر آخرش میگن اونایی که واقعاً مشکل دارن و نمی توانند بروند سربازی می توانند مبلغی پرداخت مانند (1.000.000 تا 3.000.000) و کارت خدمت را دریافت و به زندگی خود ادامه دهند. تمام

محمد یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:13 ب.ظ

این نشاندهنده ضعف مسئولین نظام است که مصوبات خودشان را هم قبول ندارند.

دوست قابل اعتماد یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ

دوستان عزیز طبق خبری که منبع بسیار موثقی داشت این طرح فقط برای تخمین دامنه ی اعتراضات مردمی بوده و چنانچه اعتراضات بصورت محدود و کم باقی بماند ، قابل اجرا خواهد بود. پس سعی کنید ضمن اطلاع رسانی مناسب ، دامنه اعتراضات را به روزنامه ها کشانده تا مابقی افرادی که هنوز اطلاعی از این خیانت ندارند نیز با خبر شده و اقدامات لازم را انجام دهند.

اگر این سخنان راست باشد، باید گفت وای به حال ملتی که حاکمانش دیدی همانند موش های آزمایشگاهی نسبت به ایشان داشته باشند.
می دانید که با همین آزمایش ساده چه بسیار افراد تحصیل کرده که برای همیشه قصد بازگشت به وطن و خدمت به مردم را دفن می کنند تا در همان دیار غربت بمانند؟ و چه بسا افرادی که بار خویش را می بندند تا از این کشور بی برنامه و این تصمیمات افسار گریخته رهایی یابند؟ و چه بسا استرس ها و بیماری های روانی که با این شوک غیر منتظره بر هزاران هم نوع وارد می شود؟

محمد یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:36 ب.ظ http://948.blogfa.com

سلام
من هنوز هم نمیتونم این مطلب رو باور کنم . مگه میشه یک سازمان دولتی( نظام وظیفه ) برخلاف قاعده مسلم عطف به ماسبق نشدن عمل کنه ؟؟؟
اگر خطایی صورت گرفته باشه و قانون سابق اشتباه بوده عقل و منطق و شرع و قانون و عرف حکم میکنه که اول واضعان ومجریان این قانون محاکمه بشن که چرا قانون اشتباهی رو وضع و اجرا کردن .
اگر تخلفی صورت گرفته اول باید مسولین نظام وظیفه توبیخ بشن بعد در مورد مشمولین این قانون که هیچ تقصیری نداشته اند تصمیم گیری بشه .

حسین یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:40 ب.ظ

دوستان اگه موافق باشند از طریق تلویزیون اقدام کنیم. هر شب ساعت ۲۰ شبکه ۵ برنامه به نام امروز تهران بخش میشه که مشکلات مردم از طریق تلفن از زبان خودشون و از طریق پیام کوتاه می خواند و فردا شبش با مسئول اون اعتراض ارتباط تلفنی یا حضوری برقرار می کند. این شماره تلفن ۱۱-۸۸۷۷۹۲۱۰ و شماره پیام کوتاه ۳۰۰۰۵۱ است بعد نیست این طریق هم امتحان کنیم البته همه با هم ۱۰۰*۱۰۰ جواب خواهد داد.

رضا دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:06 ق.ظ

با سلام به دوستان . من زمانی که در سال ۸۲ به دنبال معافیت بودم خود آقایون نظام وظیفه لطف می کردند دوستانی که وزن اضافه ای داشتند مثلا یک کیلو می گفتند هفته بعد یک کیلو کم کن و بیا معاف شو و این بگویم که گفته سردار کارگر و بالایی ها ربطی به کارمندان اونا نداره و حسابشون جداست و انصافا بعضی هاشون خیلی خوب و منطقی هستند و حتی با لغو این قانون مخالفند. جالب اینجاست که حالا خودشون کارتهایی که امضای خودشون و سردار کارگر خودش امضا کرده باطل می کنه جالببببه

رضا دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ

من با داشتن فوق دیپلم به عنوان کارگر روز مزد کار میکنم بعد از چند بار قرار داد چند روزه وچند ماهه بستن بلاخره کارفرما مجبور بود با بستن قرارداد بلند مدت مرا بیمه کند اما فکر میکنید با لطف سردار کارگر کارفرمای من که دنبال بهانه می گشت چه کرد؟ اصلا نیاز به فکر کردن نداردمن بیکار شدم حال بااین فرض که هیچ اتفاقی هم نیفتد و چند روز دیگر بگن ببخشید جواب دختر دوماهه من راکه میدهد
در این یک هفته گذشته هنوز به زنم چیزی نگفتم می ترسم استرس این مسئله روش که دوران بعد از زایمان رو میگذرونه تاثیر بگذاره الان مثل دو سه روزه گذشته اومدم کافی نت یکی از هم دانشگاهی ها فقط اون تو جریانه این موضوع فکر کنم الان من از همتون بد بخت ترم

با شما ابراز همدردی می کنم
باید بگویم که افراد زیادی شرایطی شبیه شما دارند و این خبر بر شرایط کاری و یا حتی خانوادگ ایشان تأثیر گذاشته است.
از قدیم گفته اند: حکومت حتی بر پایه کفر پایدار می ماند اما بر پایه ظلم ماندنی نیست! الملک یبقی مع الکفر و لا یبقی مع الظلم!

منصور دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ب.ظ

من یه پیشنهاد دارم: اینکه یه فراخوان بدیم یه روز همه کسانیکه از این مسیله متضرر میشن هم معاف شده ها هم خونواده های تحت تکفلشون جلوی مجلس دیوان عدالت و ... جمع بشن البته چون هنوز خیلیا در جریان نیستن شاید الان یه کم زود باشه باید اطلاع رسانی بشه

میثم دوشنبه 27 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:49 ب.ظ

بعضی از دوستان میگن می خواستیم بیایم ایران واقعا به چه چیز این مملکت دلتون خوشه
من همه تلاشم رو میکنم تا این قانون لغو بشه اما اگه این ظلم صورت گرفت من که از این جهنم میرم به یه کشور دیگه
ولی خدایی دوستان دست از اعتراض و نامه نگاری و ایمیل و ... بر ندارین اگرم نتیجه نداد یه تجمع بزرگ توی تهران بر گزار میکنیم

محمد سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:23 ق.ظ

از مدیریت سایت بازتاب جهت انعکاس خبر تشکر می کنم

م سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ق.ظ

سلام من رو بردن کمیسیون لصلا کاری به وزنم نداشتن فقط گفتن شما مشکل غدد نداری من رو سرباز اعلام کردن به فکر خودتون باشین

حسین سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:59 ب.ظ

آقای م نامه اومد در خانه شما که مراجعه کردین نظام وظیفه؟
اگه میشه بیشتر توضیح بدین؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد