معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

اظهار نظر معاون پارلمانی و حقوقی نیروی انتظامی

سردار مهدی محمدی فر درباره اعلام برخورد ناجا با افراد بدحجاب گفت؛ به این اقدام نمی توان، برخورد اطلاق کرد و تنها نسبت به این گونه افراد، اعمال قانون می کنیم. معاون پارلمانی و حقوقی نیروی انتظامی، دیروز در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب تصریح کرد؛ ویژگی لباس ها و نوع پوشش مشخص است و اگر برخلاف عرف قانونی رفتار شود، اعمال قانون صورت می گیرد.


وی تاکید کرد؛ به کسانی که خلاف شئونات و مقررات عمل می کنند تذکر داده شده و الان نیز اطلاع رسانی می شود و با متخلفان طبق ویژگی نوع لباس و مشخصات اعمال قانون می شود. وی درباره اقدام نیروی انتظامی مبنی بر فراخوان افرادی که به دلیل افزایش و یا کاهش وزن از خدمت سربازی معاف شده اند، عنوان کرد؛ به دلیل سوءاستفاده برخی افراد در یک مقطع زمانی خاص قرار شد افرادی که به این دلایل از خدمت سربازی معاف شده اند، دوباره مراجعه کنند تا چنانچه مشمول قانون معافیت بوده اند، معاف محسوب شوند در غیر این صورت به خدمت سربازی فراخوانده شوند.


معاون پارلمانی و حقوقی نیروی انتظامی، درباره اعلام نیروی انتظامی مبنی بر ضرورت به همراه داشتن کارت پایان خدمت برای جوانان، گفت؛ این اعلام برای مقابله با مشمولان فراری صورت گرفته و چنانچه جوانانی که در سن خدمت سربازی قرار دارند از رفتن به خدمت سر باز زند، وظیفه ملی خود را ادا نکرده اند.


منبع: http://www.kargozaraan.com/Released/86-01-22/201.htm#34162

نظرات 4 + ارسال نظر
دوست قابل اعاماد سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:22 ب.ظ

قابل توجه مدیریت سایت : اگر به تاریخ خبر توجه بفرمایید ، چهرشنبه 22 فروردین بوده یعنی همان زمانی که آقای سردار کارگر قول آخر فروردین را داده اند. پس این نمی تواند تصمیم نهایی باشد. ضمن اینکه طبق یک منبع موثق اطلاعاتی نهاد تصمیم گیری از نیروی انتظامی به ستاد نیروهای مسلح انتقال پیدا کرده است. یعنی یک نهاد بالاتر. بهترین نتیجه ای که می توان از این موضوع گرفت درماندگی نیروی انتظامی در حل ای باتلاقی است که خود درست کرده است.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:28 ب.ظ

با سلام
به نظر بنده بایستی بصورت عملی وارد کارزار شد.به نظر می رسد تصمیم برای برنامه ریزی برای یک اجتماع حضوری قوت گرفته است.بعید است تغییری در این تصمیم داده شود و موضوع به دلیل اعتراضات مردم مسکوت مانده تا در فرصت مناسب اعمال گردد.
دوستان تماس با دفتر رهبری را فراموش نکنید.بسیار بسیار تاثیر گذار خواهد بود.بدلیل اینکه ستاد کل نیروهای مسلح تصمیم گیرنده اصلی بوده و زیر نظر رهبری می باشد.ممکن است بنشینید و بگویید دیگران پیگیری میکنند و ما نتیجه را میبینیم.ولی شما هم یک انسان هستید و حق دارید اعتراض کنید.نشان دهید زنده اید و در این کشور نفس می کشید.تلفن را بردارید.هیچ اتفاقی نمی افتد.من بارها زنگ زده ام.حتی شماره موبایل و ادرس هم داده ام.نترسید.اعتراض کنید.همه چیز به اعتراض الان ما بستگی دارد.کاری نکنید بعدا پشیمان شوید.ما به زندگی عادی خود باز خواهیم گشت اگر یکصدا باشیم و کنار نکشیم.

آرش سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:59 ب.ظ

عزیزامن بزرگترین مشکل ما این است که ما نمی توانیم صدایمان را به گوش ملت برسانیم
یکی از بهترین سایتهایی که می شود توسط آن خبرهای در حاشیه قرار گرفته را به خبری مهم تبدیل کرد سایت بالاترین http://balatarin.comاست من پیشنهاد می کنم ما در یکی از دوستان که در این سایت عضو هست در یک روز مشخص لینک یکی از خبرهای این وبلاگ را با یک عنوان جنجالی در این سایت قرار دهد وبقیه دوستان که در این سایت عضو هستند به آن امتیاز بدهد آنقدر که به جزو بهترین لینکهای روز شود من قول می دهم اگر کمی تلاش کنیم من گول می دهم یکی دو روز بعد این موضوع به یکی از داغ ترین مموضوعات اینترنتی تبدیل شود البته یاد آور می شوم که سایت بالاترین یکی از پر بازدیدکننده ترین سایتهای ایران است http://balatarin.com/

hamed چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ق.ظ

لطفا از بچه ها سوال کنید آیا تا بحال نامه احضاریه برای کسی از سوی نظام وظیفه آمده ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد