معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

اظهار نظر سردار کمالی - 28/1/86

....کمالی در خصوص علت باطل شدن معافیت‌‏های چاقی و لاغری در کشور گفت: بر اساس ماده 43 قانون وظیفه عمومی چنانچه رییس سازمان وظیفه عمومی ظرف 5 سال اطمینان حاصل کند که مشمولی با تقلب و دسیسه در معاینه پزشکی معافیت اخذ کرده و یا برخلاف قانون و آیین نامه معاینه و معافیت پزشکی از خدمت دوره ضرورت معاف تشخیص داده شده, می‌‏تواند این افراد را برای معاینه مجدد به شورای عالی پزشکی معرفی کند.
مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح افزود: نظر شورای عالی پزشکی لازم‌‏الاجرا است، بنابراین وظیفه عمومی در صورتی که حدس بزند در صدور معافیت‌‏ها تقلبی صورت گرفته، می‌‏تواند ظرف پنج سال بعد از صدور معافیت، فرد را برای معاینه مجدد فراخوان کند.
وی تصریح کرد: براساس بررسی‌‏های صورت گرفته در معافیت‌‏های چاقی و لاغری صادر شده ابهاماتی ایجاد شده که براساس آن نسبت به احضار افراد برای اخذ معاینه مجدد اقدام شده است و این به منزله اعزام قطعی این افراد به خدمت سربازی نیست.
کمالی یادآور شد: در صورتی که فرد مطابق قانون معافیت اخذ کرده است، نباید هیچ‌‏گونه نگرانی داشته باشد؛ بلکه این اقدام تنها برای شناسایی افرادی صورت می‌‏گیرد که با تقلب و خارج از قانون معافی گرفته‌‏اند.
مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: بدیهی است افرادی که با توسل به تقلب، دسیسه و حیله به قانون و یا با برنامه‌‏ریزی قبلی معافی دریافت کرده‌‏اند باید نگران باشند و به شدت قانون در مورد این افراد اعمال می‌‏شود.
وی با تاکید بر اینکه معافیت‌‏های صادر شده به قوت خود باقی است, افزود: هیچ اتفاق جدیدی در موضوع معافیت‌‏ها صورت نگرفته است و مانند همیشه وظیفه عمومی اگر نسبت به صحت معافیت‌‏های صادر شده شک کند، می‌‏تواند به احضار مجدد افراد اقدام کند.
کمالی در مورد مشکلات ایجاد شده برای افرادی که معافیت آنان بعد از پنج سال باطل می‌‏شود، افزود: نیروهای مسلح هرگونه مساعدتی که لازم باشد با این افراد خواهد داشت، به عنوان نمونه در بحث استخدام و یا تحصیل این افراد تسهیلاتی در نظر گرفته می‌‏شود.
به گفته مدیر مشمولان ستاد کل نیروهای مسلح، موضوع باطل کردن معافیت‌‏هایی که با دسیسه و تقلب صادر شده بعد از احراز همیشه وجود داشته و جای تعجب دارد که به این مساله قانونی بیش از حد پرداخته می‌‏شود، به نوعی که مساله‌‏ای جدید و بدون سابقه عنوان می‌‏شود و این مسئله بیشتر ایجاد شک می‌‏کند که شاید عده‌‏ای با تقلب معافیت‌ گرفته‌‏اند.

منبع:  http://www.ilna.ir/shownews.asp?code=410274&code1=3


توضیح:

۱- در ماده ۴۳ به صراحت ذکر شده اگر نظام وظیفه اطمینان حاصل کند که معافیت با تقلب و دسیسه بوده می تواند به احضار مجدد مشمول اقدام کند. صرفا یک احتمال نمی تواند باعث فراخوانی پنجاه هزار مشمول به معاینه مجدد شود. متن این ماده دقیقا به این شکل است:

ماده ۴۳- چنانچه رئیس اداره وظیفه عمومی ظرف 5 سال به نحوی اطمینان حاصل نماید که مشمولی با تقلب و دسیسه در معاینه  یا برخلاف این قانون و آئین نامه معاینه و معافیت پزشکی از خدمت دوره ضرورت معاف تشخیص داده شده از این قبیل مشمولان توسط شورای عالی پزشکی شامل 5 نفر از پزشکان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تشکیل می گردد معاینه مجدد بعمل خواهد آمد و نظر این شورا قطعی و لازم الاجراء است .

۲- سردار کارگر در مصاحبه قبلی خود با هفته نامه جوان ذکر کردند که نه دسیسه ای در کار بوده و نه تقلبی. پس جایی برای بحث از ماده ۴۳ باقی نمی ماند و بهانه ای برای بررسی مجدد وضعیت جسمانی معاف شدگان وجود ندارد. نکته دیگری نیز وجود دارد. متن ماده ۴۳ را دوباره با دقت بخوانید! گفته شده اگر رئیس سازمان وظیفه اطمینان مزبور را حاصل کند. یعنی مرجعی که صلاحیت رسیدن به این اطمینان را دارد فقط رئیس این سازمان است. رئیس این سازمان سردار کارگر می باشند که ایشان قبلا با گفتاری راسخ به عدم وجود تقلب و دسیسه در این موضوع اشاره نموده اند.

۳- با توجه به این که معافیت ها دقیقا منطبق با آیین نامه معافیت پزشکی آن زمان بوده و مورد تأیید ریاست وقت سازمان نظام وظیفه است، در زمان صلح دارای اعتبار کامل می باشند مگر این که کسی بخواهد قانون را عطف به ماسبق نماید.

۴- اگر مسؤولان نظام وظیفه کمی سر و کارشان با حساب و کتاب می افتاد، متوجه بودند که احضار مجدد تمامی معاف شدگان در حالی که به اذعان خودشان در مورد تعداد کمی از آن ها احتمال تقلب می رود چه هزینه ای در بر دارد. جدا از ابعاد مختلف خسارت که در مقالات قبلی دسته بندی و بررسی کردم، اگر فقط مسأله اتلاف زمان را در نظر بگیریم به نتایج جالبی می رسیم. اگر فرض کنیم اکثر افراد پس از دو هفته گذراندن مراحل احضار و معاینه مجدد دوباره معاف هم بشوند (که بنده شک دارم دو هفته کافی باشد چون معافیت خودم خیلی بیش از این به طول انجامید) آن گاه به میزان ۱۴ روز ضرب در پنجاه هزار نفر اتلاف وقت خواهیم داشت که به عبارتی می شود ۷۰۰۰۰۰(هفتصد هزار) روز یا حدود ۲۰۰۰ سال که با احتساب میانگین عمر ۷۰ سال برای انسان، این رقم به معنای عمر حدود ۳۰ نفر انسان خواهد بود. آری! عمر انسان! همان چیزی که کم ترین ارزش را در این کشور داراست.

۵- فرض می کنیم که این خبر همان تصمیم نهایی که قول آن داده شده بود باشد. بنابراین باید هر چه سریع تر دست به کار شویم. به نظر من گرفتن یک وکیل مهم ترین حرکت ممکن در این مقطع است. اقدام بسیار مهم دیگر ادامه روند اطلاع رسانی و جلوگیری از اطلاع رسانی غلط است. دوستان! بد ترین خطر برای ما این است که این برداشت در جامعه جا بیفتد که این اقدام حرکتی در جهت جلوگیری از تقلب و دسیسه است. آن گاه ما را به عنوان آدم های متقلب تقبیح هم خواهند کرد. پس با هر رسانه ای تماس می گیرید اصل ماجرا را به طور صحیح و کامل بازگو کنید و مانع اطلاع رسانی غلط و برداشت غلط از ماده های قانونی شوید.

نظرات 26 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ق.ظ

بله من هم با گرفتن وکیل ، موافقم. از مدیر سایت تقاضا دارم ، هر چه زودتر جواب نهایی و چگونگی تماس را اعلام کنند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ

باید همه با جمع شویم و اعراض خود را به صورت تظاهرات و راهپیمائی نشان دهیم

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ

با عرض سلام خدمت شما دوست عزیز و تشکر از اطلاع رسانی به روز شما
با این تفاسیر آقایانی که هیچگونه ارزشی برای زندگی دیگران قائل نیستند به بهانه تقلب و دسیسه زندگی ما را تا حداقل پاییز ۸۷ مانند پوسته گردو روی آب قرار می دهند.جدا که انسانهای باهوشی هستند.کسانی که با تخریب وجهه جوانان و با فرسایشی کردن موضوع قصد دارند با زندگی ۵۰ هزار نفر بازی کنند آنهم به بهانه تقلب.اولا که هیچکس تقلبی انجام نداده است.نص قانون این بوده که اگر وزن و قد شما در این مقدار باشد ( و نه طی ۵ سال در این مقدار باشد) شما معاف هستید.باز ذکر نشده که شما باید فلان غده شما مشکل داشته باشد چون در دیگر بندهای ماده مذکور بیماریهای تمامی غدد مثل تیروئید و ... بصورت واضح ذکر شده است.در صورتی که در بند ۸ هیچ غده ای بصورت واضح بیان نشده است.چون بیان نشده است نمی توان انتظار داشت در هر موقعی خواستند یک بیماری و یا ترشح غده را دستاویز قرار دهند.امسال غده تیروئید سال دیگر غده دیگر.بنابراین بایستی قانونگذار با صراحت موضوع را مطرح میکرده است که به نظر بنده کاملا صریح بیان شده که هر کس در همان مقطع زمانی و نه بعد از ۵ سال تحت این فرمول خاص قرار گیرد معافیت دائم دارد.
همچنین حضرات فرموده اند تسهیلاتی در نظر میگیرند.بسیار خوب تشریف بیاورند خسارت ۴۰ میلیونی قرارداد ۲ ساله اینجانب را پرداخت کنند اقساط وامهای اینجانب به بانک مسکن و پارسیان را پرداخت کنند هزینه زندگی خانواده من را در حد معمول ماهیانه ۱۵۰ هزار تومان پرداخت کنند خسارت ناشی از عدم امکان ادامه تحصیل بنده و خسارت روحی و دیگر خسارتهای وارده و احیانا خسارت از هم پاشیدگی خانواده من پیشکششان.

عرض کردم دوستان ما همگی موافق نظام هستیم و به ایران عشق میورزیم.چو ایران نباشد تن من مباد.من حاضرم در صورت نیاز واقعی نظام به اینجانب(ونه بیگاری و میرزا بنویسی و پا کوبی برای درجه دار و نه ...) راسا و بدون نیاز به فراخوان به هرکجا لازم باشد اعزام شوم.این وظیفه شرعی ماست.ونه قانونی.ما هم مثل جوانان ۲۵ سال پیش هستیم از همان خاک و آب.ما هم گوش به فرمان رهبری هستیم.هر موقع لازم باشد تا پای جان ایستاده ایم.چاق یا لاغر پولدار یا بی پول جوان یا مسن و...
ولی هرگز هرگز هرگز اجازه نمی دهیم بی برنامگی و عدم کفایتی آقایانی که عنوان سرداری جامعه اسلامی را به یدک می کشند زندگی ما را بازیچه خود قرار دهد.یکی از دوستان در مورد رافت اسلامی گفته بود.اولا اینکه ما نیاز به رافت نداریم چون حق با ماست.ثانیا رافت در این کشور شامل حال پولدارانی است که خدمت خود را توانستند و خریدند و نیز تجاوز کنندگان به این خاک و آب و نه مایی که هر کدام به نوبه خود در حال خدمت به این کشور هستیم.اینجانب در طول این ۳و نیم سال بعد از معافیتم با تولید دستگاههای پزشکی از خروج حداقل چندصد هزار دلار از کشور جلوگیری کرده ام و با سختیها و مشقات فراوان شرکتی دارم که چند نفر در ان مشغول هستند.گهگاه پروژه های نظامی و همچنین کنترلر دما برای سازمان انرژی اتمی تولید کرده ایم.من تا اخر عمرم به این کشور خدمت خواهم کرد.چه سردار کمالی که وامدار خون شهدا هستند بخواهند چه نخواهند.ما ملت ایرانیم که خدمت میکنیم و البته شمار کمی از دولتیها.الباقی ا... اعلم

برادر عزیزی که این وبلاگ را راه اندازی کرده اید لطفا بیشتر اطلاع رسانی نمایید.فکر میکنم تمامی دوستان با وکیل موافق باشند.به نظر می رسد هزینه های ان را هم اگر هر نفر ۱۰۰۰ تومان پرداخت کند کفایت کند.بنده شخصا اماده هرگونه مساعدت و همکاری با جنابعالی می باشم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:47 ب.ظ

دوستان این اشتباه بزرگیه که فکر کنیم کسی از جنس سردار کمالی و یا سردار کارگر به داد ما برسه و کمکمون کنه. لطفاً بدون از دست دادن روحیه ، همتون بدون توجه به مصاحبه ها و خبرهای دروغ و بعضاً شایعات اقداماتون را انجام بدین. تظاهرات و گردهمایی همون چیزیه که اینها می خوان تا همون بلایی رو سرمون بیارن که سر معلمها و رانندگان شرکت واحد آوردند. مگه اونها چیزی به غیر از حقشون می خواستند.
به نظر من تنها راه حل فشار به کمسیون اصل 90 و دیوان عدالت اداریه. که اونها مجبور به اظهار نظر بشوند. چون ممکنه که نظام وظیفه تو یه حرکت ضربتی همه رو احضار کرده و کارتها رو باطل کنه. و همه مارو تو حالت انتظار و بلا تکلیفی بزاره. اینها که میخوان این کارو بکنند ،حتماً فکر دور زدن دیوان عدالت اداری و اصل 90 رو کردند. سعی کنید حتما با تماس و مراجعه حضور ی به کمیسون اصل 90 و دیوان عدالت اداری اونها رو به واکنش وا دارید. گرفتن یه وکیل گردن کلفت بهترین کاره. یکی تو نظام وظیفه می گفت گرگها اینجا منتظره بخش نامه هستند که همتونو لت و پار کنند.
ممنون

محمد چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
اقدام نظام وظیفه در انجام چنین کاری (واقدامات مشابه ) که هم با قاعده مسلم قانونی مغایرت و هم باعث بهت و نارضایتی جمع کثیری از جوانان وخانواده های آنان میگردد واقعا مشکوک است و در شرایط کنونی کشور امکان عمدی بودن چنین تصمیمی بعید نیست . به نظر من اگر از دفتر حفاظت اطلاعات ستاد کل نیروهای مسلح بخواهیم در خصوص عوامل چنین تصمیمی تحقیق کنند اگه سودی نداشته باشد ضرری هم ندارد .

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ

در حال حاضر اجازه خروج از کشور به هیچ کدام از معافیت های قد و وزن داده نمی شود.
من دو نفر را می شناسم که اجازه خارج شدن در فرودگاه به آنها داده نشده

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:07 ب.ظ

اینهایی که تظاهرات و راهپیمایی راه باندازند خودشان نفرات اولی هستند که به خدمت سربازی اعزام خواهند شد فقط اعتراض از طریق دیوان عدالت و مجلس ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:05 ب.ظ

من هم با دوستمون موافقم
من امروز با نظام وظیفه تهران تماس داشتم.گفتند هنوز بخشنامه ای صادر نشده و احتمال زیاد همگی برای معاینه مجدد فراخوانی میشوید.ولی باید منتظر دستور نهایی باشید. باید از طریق ستاد کل نیروهای مسلح پیگیری کنید.

شماره این است:

۴-۸۸۴۲۶۰۷۰

من زنگ زدم که مسئول مربوطه نماز بودند.

گوشی رو بردارید و زنگ بزنید.از همین حالا اعتراض کنید.نگذارید کار از کار بگذرد.انشاا... به همین زودیها جشن پیروزی بر پا میکنیم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:37 ب.ظ

من دوست داشتم اصلا ۱۵ کیلو رژیم بگیرم وزن کم کنم.
اون روزی که ۳ سال پیش دکتر نظام وظیفه به من معافی میداد باید فکر اینجاشو میکردند نه الان.
من طبق قانون مملکت معافی گرفتم.
دقیقا مثل این میمونه که بیان دم در خونتون بگن سند خونتون رو بیارین بدین مال دولت؟ وقتی بپرسی چرا می گن چون اون موقع که سند گرفتین مامور های ثبت بلد نبودن درست سند بزنند بی سواد بودند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 05:46 ب.ظ

به دوستانی که از این طریق معافیت گرفته اند پیشنهاد میکنم تا روشن شدن تکلیف از کشور خارج نشند چون احتمالا در فرودگاه با مشکل مواجه می شوند.

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:37 ب.ظ

یک سوال دارم،
ببینم اگر کسی مثلا مشکل کم بینایی دارد (شماره چشمش بالاست) برود و معافی بگیرد. بعد تقی به توقی بخورد، خدا لطف کند پولی فراهم شود بتواند چشمش را عمل کند، آیا نظام وظیفه می رود به جرم دسیسه و تقلب یقه اش را می گیرد می گوید کارت معافیت تو باطل شده، بیا برو سربازی.
آیا قانون گفته که کسی حق ندارد خود را درمان کن، اگر امکان درمان هم فراهم شد اینکار را نکند وگرنه ممکن است کارت معافی اش را هم باطل کنند؟

رسول چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ب.ظ

سلام!
دست دست کردن و حرف زدن بسه دیگه
لطفا بجنبید

[ بدون نام ] چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:07 ب.ظ

تا الان احضاریه در خونه کسی هم اومده؟
اینها اول اومدن قانون معافی با چاقی ولاغری رو بر داشتند بعد کارت کسایی که این معافی رو دارند باطل کردند تا دوباره بیان و تو کمسیون پزشکی شرکت کنن ولی اینبار ما با کدوم قانون می خواهیم معاف بشیم قانونی که دیگه وجود نداره

حمید چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:08 ب.ظ

فعلا تنها راه باقیمانده کرفتن یک وکیل برجرات وکاردان است.هرجه زودتر دراین باره اقدام کنیم بهتر است. منتظرجکونکی تماس با وکیل هستیم

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:45 ق.ظ

با توجه به نهایی شدن تقریبی ابطال کارتهای ما ، از مدیر سایت تقاضا دارم رهبری جمیع ما قربانی شدگان را هرچه سریعتر عهده دار شده و با مشورت سایر دوستان یک برنامه هماهنگ و مفید را ارائه نمایند. تا ما نیز بصورت متحد یک کار واحد را انجام دهیم. البته پیشنهاد اول من همان مشاوره و استخدام یک وکیل زبردست برای این مشکل است. ضمناً باید همه ی دوستان توجه داشته باشند که در اطلاع رسانی خود به این نکته اشاره کنند که سازمان نظام وظیفه برنامه جامع ای را برای این امر تدارک دیده است. بطوری که بعد از ما قد و وزنیها نوبت چشمی ها ، کف پاهیها و وکالتی هاست. پس چنانچه بتوانیم آنها را نیز با خود هماهنگ کنیم احتمال نتیجه گرفتمان بیش از پیش خواهد شد.

احد محمدی پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:55 ق.ظ

سلام از شما ممنونم من به دیوان عدالت اداری شکایت کردم اما به نظر میاد که ناجا بر تصمیم اشتباهش پا فشاری میکنه.
من سال ۸۲ با ۴۶ کیلو وزن و ۱۶۶ قد معاف شدم خودتون ببینید در ۱۸ سالگی این وزن تقلبی هست؟
من الان ۵۳ کیلو دارم یعنی بعد از سه سال من ۷کیلو وزن اضافه کردم آیا من تقلب کردم
واقعا برای مسولین ناجا متاسفم که اینقدر بدون کارشناسی تصمیم میگیرن وبعد روش فکر میکننن

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ب.ظ

منم با وکیل موافقم/ چه کسی آشنا داره واسه وکیل؟؟؟

حسین پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

من هم با گرفتن وکیل موافقم لطفا ما را هم با خبر کنید
خبرهای جدید رو هم به اطلاع بچه ها برسانید
یه سوال داشتم ؟ یعنی الان کارت ما بی اعتبار است

امین پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:29 ب.ظ

با سلام به تمامی دوستان و خسته نباشید
اولا چون نیروی انتظامی خودش بانی این باطل کردنا بوده پس واقعا احمقانه است اگه ما فکر کنیم و انتظار داشته باشیم که بیان و بگن که ما معذرت می خوایم و اشتباه از ما بوده.
ماجرای اونا عینا مثل ماجرای خود ماست . چون ما این راه رو رفتیم و واسه گرفتن حق پای مال شدمون باید تا اخرش هم بریم اونا هم مثل خود ما یه راهی رو امدن و تا اخرش هم میرن.
اونا میخوان هر جوری که شده و به هر قیمتی حرفشون رو به کرسی بشونن و ما شدیم وسیله ی قدرت نمایی نیروی انتظامی به مردم یا مجلس یا .... شما فکر میکنید چرا توی تمام مصاحبه هاشون (مثل 3 تا مصاحبه ی اخیر) حتما میخوان اینو بگن که حرف اول و آخر رو ما میزنیم- فقط ما مجری هستیم – تصمیم گیری فقط با خود ماست.....
باور کنید اینا همش حرف مفته . نذارید که یاس و نامیدی بهتون راه پیدا کنه چون این هدف اوناس. اونا می خوان این ماجرا رو با کمترین هزینه ای به نفع خودشون تموم کنن و اگه شما امید خودتون رو از دست بدید و نا امید بشین اونا این ماجرا رو خیلی خیلی ارزون ویا شاید هم مجانی می برن.
دوستان من هم یکی مثل خود شما ها هستم که اگه کارتم باطل بشه زندگیم رو از دست میدم . اگه معافیم از بین بره تمام زحمت های این چند سالم و حتی تمام امید های آیندم نابود می شه.
من هم مثل خیلی از شما واسه گرفتن این معافی خیلی خیلی زحمت کشیدم.ازخودم بدنم و عمرم و خیلی چیزای دیگه مایه گذاشتم. اینا رو واسه ی این گفتم که بدونید واسم مهم نیست از چه راهی واز چه طریقی .اگه شده دراتاق تک تک نمایندگان مجلس از هر شهری که باشن برم و ساعتها یا شاید روزها منتظر بمونم و حتی التماسشون کنم یا واسه هر کدومشون روزی یه نامه یا یه شکایت بنویسم مینویسم اگه شده برم توی تمام دادگاه ها و شکایت کنم وحتی وکیل بگیرم و میلیون ها تومن خرج کنم .این کار ها رو میکنم حتی اگه تنها باشم . ولی تن به این مذلت نمی دم و به همتون قول میدم که نمیزارم کارتم رو باطل کنن و معافیتم رو ازشون پس می گیرم . اینو به همتون قول میدم .در پناه حق موفق باشید.

من اگر بنشینم
تو اگر بنشینی
چه کسی برخیزد؟

محمد جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
ما با قانون اصلا و ابدا مشکلی نداریم . اگر در شرایط جنگ چنین اقدامی صورت گیرد بدون هیچ مقاومتی تسلیم خواهیم شد ( و حتی با رضایت و خوشحالی جان خود را هم فدا میکنیم ). ولی وقتی میبینیم تخلف مشهود و آشکار از قانون صورت گرفته نمیتونیم اون رو بپذیریم . به تعبیر مقام معظم رهبری در مقابل بی قانونی ما هم بی قانونی میکنیم.

دوستان چرا کسی کاری نمیکنه ؟ بالاخره کی قراره وکیل بگیره ؟

شهاب جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ

به نظر من گرفتن وکیل بهترین راهه و اینکه بفهمیم اولین کسانی که دعوت نامه دریافت کردن اگر رفتن چی بهشون گفتن

[ بدون نام ] جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 10:39 ب.ظ

سلام امروز ساعت 22.30 دنیا روی سرم حراب شد سردار کارگر گفت : البته در شبکه 3 که همه کارت ها باطل و همه فراخوان خواهند شد امیذوارم این افراد داغ تک تک افراد عزیزشان را ببینند.

محمد یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:58 ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

بیشتر از یکماه از تاسیس این وبلاگ گذشته .

آیا تاکنون اقدام عملی هم برای اعتراض صورت گرفته ؟

آیا هیچ وکیلی برای شکایت استخدام شده ؟

چه زمانی این کارها انجام میشه ؟

بالاخره چه کسی این کارها رو انجام میده ؟

چرا همه دست روی دست گذاشتن ؟

با شناختی که از دیوان عدالت اداری دارم اگر شکایتی مطرح

کنیم به احتمال خیلی زیاد نظام وظیفه محکوم میشه . لطفا

هرچه زودتر راهکاری برای جمع آوری پول برای استخدام وکیل

پیدا کنید تا زودتر مشکل حل بشه . وگرنه با فرسایشی شدن

موضوع نظام وظیفه براحتی کار خودش رو انجام میده و به

همه ادارات اعلام میکنه که کارتها باطل شده اند اونوقت ......

[ بدون نام ] یکشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:35 ب.ظ

جای اینکه انقدر در خبر گزاری ها دنبال خبر هستید لطف کنید تشریف ببرید نظام وظیفا تا متوجه بشین که این کارت ها هیچ ارزشی نداره.

faster جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:38 ب.ظ

من با گرفتن وکیل موافقم.دوستانی که مایلند میتونن با میل من تماس بگیرن تا اقدام کنیم

افشین کهرازهی یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ

سلام من با گرفتن وکیل موافقم ان هم با بهترین وکیل مشکل پول هم نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد