معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

معترضان به ابطال معافیت های چاقی و لاغری مفرط

تقدیم به جامعه پنجاه هزار نفری معاف شدگانی که قربانی این اقدام وقیحانه شده اند

گرد هم آیی در دنیای مجازی

برگزاری کنفرانس اینترنتی در ساعت ۲۲ تا ۲۳ هر شب اقدام مثبتی است که در وبلاگ های همکار مشاهده کردم. من نیز به نوبه خود از این اقدام حمایت می کنم. با شرکت در این کنفرانس می توانیم هماهنگ تر عمل کنیم و اخبار را سریعتر منتقل کنیم.

برای شرکت در کنفرانس، قبل از هر چیز در گروه یاهوی ebtal عضو شوید (لینک عضویت در گروه ...). با این کار این امکان را خواهید یافت که از وضعیت آنلاین بودن سایر اعضا آگاه شوید و با آنها چت نمایید. ضمنا آی دی های زیر را به عنوان مدیران وبلاگ ها به خاطر بسپارید تا با آن ها نیز تبادل پیام داشته باشید:

ebtaal   (مدیریت وبلاگ ebtal.blogsky.com)
GhadoVazn   (مدیریت وبلاگ GhadoVazn.blogspot.com)
sarbaz_i   (مدیریت وبلاگ ebtal.mihanblog.com)

منتظر حضور شما هستیم!

نظرات 15 + ارسال نظر
افشین دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:16 ب.ظ

با عرض سلام و احترام به تمامی دوستان معافی قد و وزن
یکی از دوستان من یک خبرنگار پیدا کرده که قول داده به ما کمک کنه اون آشنا های زیادی داره و جالبه که به قوانین و مقررات بخوبی آشناست. من که باهاش تماس گرفتم کلی امیدوارم شدم. قرار شد که 1 کپی از نامه ای که برام اومده به همراه یه کپی از کارت پایان خدمتم براش ببرم. میگفت که سرداران غیور که در این زمینه فعال هستند همشون می گفتند که این قانون برای از این به بعد و به قبلی ها کاری ندارند. می گفت حالا می شه با جمع کردن کپی نامه ها و بقیه مدارک اونها را به دروغگویی و نقض قوانین متهم کرد. شما هم حتماً با ایشون تماس بگیرین.
09126008854 آقای سلیمانی

[ بدون نام ] دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:57 ب.ظ

همراه شو عزیز .... کاین درد مشترک هرگز جدا زهم درمان نمی شود.

افشین دوشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ب.ظ

من امروز با آقای سلیمانی تماس گرفتم ایشون گفتن که به غیر از یک نفر کس دیگه ای با ایشون تماس نگرفته. از مسوول سایت تقاضا دارم که ضمن انتشار این خبر در صفحه اول سایت ، از دوستان بخواهند که با ایشون که می خواهند به ما کمک بکنند تماس بگیرند. تا ایشون تا آخر هفته که وقت مصاحبه با آقای سردار گارگر رو دارند بتونند مدرک به اندازه کافی جمع کنند.
با تشکر

ناصر سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ق.ظ

دوستان توجه کنید . خطر واقعا جدی است . مشکل ما سربازی رفتن نیست . مشکل ما اینه که با سن زیاد و انبوهی از مشکلات زندگی وقت و امکانی برای رفتن به سربازی نداریم و به این ترتیب ممکن است تا آخر عمر از حقوق اجتماعی محروم شویم .
ظاهرا هنوز هیچ اتحادی بین دارندگان این کارت بوجود نیامده پس بهتره از فرصت باقیمانده استفاده کنید و به صورت انفرادی شکایت کنید . باور کنید حتی اگه مبلغ مختصری هم خرج کنید ارزش داره .


فقط با یک تلفن و هزینه ای اندک میتوان به دیوان عدالت شکایت کرد و جواب گرفت. برای این کار با تلفنهای زیر تماس بگیرید : ( وکلای متخصص برای شکایت در دیوان )

۰۲۱-۲۲۹۰۸۳۱۵

۰۲۱-۲۲۸۸۷۰۹۲

۰۲۱-۴۴۸۰۰۴۸۶

لطفا پس از تماس برای تشویق و همراهی سایرین نتیجه را اینجا بنویسید .

میثم سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:57 ق.ظ

خیلی از دوستان باید از کافی نت انلاین بشن (مثل دانشجویان ) اگه ساعت رو ۸ تا ۱۰ میکردین بهتر بود و یا روز جمعه یه گرد هم ایی بزرگتر برگزار می کردین دیگه عالی بود

احسان سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ب.ظ

من بعد از ۴ سال به دفترچه راهنمای نظام وظیفه مراجعه کردم و صراحتا در بند ۸ ذکر کرده بود چاقی یا لاغری مفرط کمتر از ۲۰ یا بیشتر از ۴۰ معافیت دائم تازه به فرض به قول خودشان اگر هم غدد مترحشه رو در نظر نگرفته اند خودشون باید بازخواست بشن نه ما. چون اونها اشتباه کردند نه ما!!!! پس اینها دنبال بهانه هستن و این هم نمی دونند دوران حجر و بی قانونی گذشته

ح سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ

خدا لعنتشون کنه

[ بدون نام ] سه‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ب.ظ

برای شنبه هشتم همگی جلوی دیوان عدالت اداری تجمع می کنیم. از مدیریت سایت می خواهم که برای این برنامه اطلاع رسانی لازم را بکنه و در ضمن به هر کسی که به این طریق معاف شده هم بگین.
همراه شو عزیز .... کاین درد مشترک هرگز جدا زهم درمان نمی شود.

محمد چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ

حرف احسان من را یاد چهار سال ژیش انداخت که لازم دونستم برای یاد آوری دوستان بیان کنم.
۹/۱۱/۱۳۸۲ را فکر کنم آنهایی که با قانون ۲۰ معاف شدن یادشون بیاد . درسته روزی بود که قانون از ۲۰ به ۱۵ تغییر کرد من و تمام دوستان که با قانون قبل دفترچه رد کرده بودیم ترسیدیو که حتما از ما لغو شده ! اما به دلیل خبر رسانی موج اعتراضات تز تلویزیون در آن زمان سازمان کوتاه آمد و اعلام کرد افرادی که قبل از این تاریخ دفترچه ژست کرده اند از قانون جدید مستثنا هستند.
حال چطور در آن زمان قانون عدم عطف به ما سبق اجرا می شد اما الان نه !‌
چه چیز در سازمان و یا کشور تغییر کرده ؟
امیدوارم با تلاش و ژشتکار دوستان و کمک رسانه ها این بار هم این دسیسه به شکست کشانده شود .

ناصر چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:03 ق.ظ

از سایت مرکز امور مشاوران قوه قضاییه در خصوص اقدام نظام وظیفه استعلام کردم . جوابش رو اینجا بخونید :
http://www.judiciarybar.ir/legal_council/legal_council.php

دوستان کاری نکنید که تا آخر عمر پشیمان بمانید . از ظاهر امر پیداست به جز راه اندازی این دو یا سه وبلاگ کاری صورت نگرفته . زودتر حتی به صورت انفرادی دست به کار شوید .

محمد چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ق.ظ

چنانچه مشمول با خواست خود به نظام وظیفه مراجعه کرده، تحت معاینه قرار گرفته و در نهایت کارت وی باطل گردد، چون اینکار با خواست خود وی و داوطلبانه بوده، هیچ مسوولیتی متوجه نظام وظیفه و جایی برای شکایت نیست.
تنها در صورتیکه شخص دارای کارت معافی با پای خود به نظام وظیفه مراجعه کرده و در کمیسیون پزشکی حضور یابد، کارت وی باطل می گردد که از لحاظ قانونی تخلفی هم صورت نگرفته است.
با توجه به مضمون نامه ها که ثبت اطلاعات در سامانه جامع ناجا است، در صورت عدم مراجعه، جرمی متوجه شخص مدعو نیست، همانند قضایای مربوط به کارت ملی، کارت سوخت و غیره.

احسان چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:11 ق.ظ

من گله دارم از بعضی از دوستان معافی. توجه کنید قرار ما این شد اصلا نظام وظیفه رو تحویل نگیریم و حتی اگر نامه هم اومد محل نذاریم فقط اعتراض اعتراض. جای تعجب است چرا بعضی از دوستان حضورا مراجعه می کنند به نظام وظیفه اگر اینکارو انجام دهید خود نظام وظیفه هاهم باور می کنند که می شود مردم رو ببخشید خ... کرد . شاید قضیه ملانصرالدین رو شنیده باشید که خودش شایعه کرده بود فردا صبح سر کوچه آش می دهند بعد صبح که از خواب پا میشه میبینه همه یه سطل دستشونه و سر کوچه جمع شده اند به خودش میگه نکنه واقعا آش میدهند سریع یه سطل دست میگیره و میره سر صف. حالا این نظام وظیفه ها هم یه حرفی زدند و شما با مراجعه حضوری به اونا میقبولونین که واقعا کارتاتون باطله. فقط اعتراض مراجعه اصلا

فرشید چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ق.ظ

دوستان فقط با اتحاد میتونیم به موفقیت برسیم وگرنه تا آخر عمر از تمام حقوق شهروندی محروم میشیم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ

انرژی هسته ای حق مسلم ما نیست.حق مسلم ما این کارت های ماست که نامردی باطل شد.
همراه شو عزیز کاین درد مشترک هرگز جدا زهم درمان نمی شود.

fa جمعه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ب.ظ

خواهش میکنم جدی بگیرید
من شخصا اقدام میکنم
اگر دوستس خواست منو یاری کنه بسم الله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد